به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 116

Threaded View

  1. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 شهریور 00 [ 16:19]
    تاریخ عضویت
    1394-6-10
    نوشته ها
    262
    امتیاز
    9,650
    سطح
    65
    Points: 9,650, Level: 65
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 400
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    431

    تشکرشده 376 در 164 پست

    Rep Power
    55
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط skyzare نمایش پست ها
    سلام .

    من احساس میکنم این وسط شما هم مقصر بودید .... ( البته با عرض معذرت ) از طرفی برخورد شما هم در مورد خیانت درست نبوده .....

    ببین خانم محترم برعکس پست های قبل می گم زود تصمیم به طلاق نگیر .

    بهتر برید مشاوره .
    ==========================

    درسته همسرت گفته بود به قیافه ات میلی نداره ... ولی افکار منفی شما هم به صحبت های ایشون دامن زده و توسعه اش داده . این افکار منفی حتی در انتخاب نام کاربری شما کاملا مشخص هست.
    ==========================

    موندم چه جوری به راحتی پست میدید و دل یه خانم رو نسبت به شوهرش سرد می کنید . ( مخاطبم بعضی از پست های بالاست )

    درسته شوهرش شاید به سری بدی داشته باشه ولی خود شما توی پست ها از ویژگی مثبتش هم گفتید ..

    پس عجله نکنید و سریع تصمیم به طلاق نگیر .



    یه چیزی می گم ....حتما بهش عمل کن اگه برای صحبت با خانواده ها اومدند ... نهایت احترام و ادب رو رعایت کن ... چه با خودش چه خانواده اش .....

    هرگز صدات رو بالا نبر ...


    حتی ابروش رو هم نریز ... ببین شما ها هنوز زن و شوهر هستید ... زن و شوهر لباس هم هستند (‌هُنَّ لِبَاسٌ لَكُمْ وَأَنْتُمْ لِبَاسٌ لَهُنَّ )‌ خاصیت لباس بوشاندن عیب هاست ..

    یا علی .
    بنظرم یبار دیگه تاپیک این بنده خدارو از اول بخونید.دوران عقد یعنی دوران شناخت.برای چی آینده شو خراب کنه؟به پای کی بسوزه و بسازه؟اونیکه باید بگه بیا زندگی رو بسازیم همسرشونه نه شما.اون آقا میگه نمیخوامت همه کاریم کرد که زندگی رو از هم ببپاشونه.یکم انصاف داشته باشین چرا یه دختر طفل معصوم باید به پای یه مرد خودخواه بسوزه و بسازه؟پس فردا با یه بچه تو بغل و مهر طلاق بره خونه باباش وجدانتون راحته؟اصلا عقلانی نیست زندگی با همچین مردی اونم وقتیکه خودش اظهار پشیمانی نکرده.واقعا نمیدونم چرا کسایی رو که منطقی نظر دادن رو محکوم کردین.این دوران دوران شناخته و ایشونم خیلی خووب نامزدشونو شناختن الان راه مشخصه چطوری میگین زندگی کن باهاش؟ببخشید اینارو گفتم چون واقعا دلسوزانه نظر میدم حس میکنم تمام اعضا خانواده خودمن.کدوم زن و شوهر؟سالی که نکوست از بهارش پیداست این اقا بی انصافی رو به نهایت رسوند حالا شما میگی بساز؟مگه سعی نکرد بسازه؟مگه نسوخت؟اینم نتیجه ش اسیب بیشتری دید و داره وابسته تر میشه.
    دوست من اصلا از طلاق نترس و از راهی که خدا جلو پات گذاشته نهایت استفاده رو کن
    همه آقایون و خانما اوایل ازدواج عشق و محبتشون بیشتر از هر زمانیه و بعد از اینکه وارد زندگی مشترک شدن کم کم فروکش میکنه.یعنی الان این اقا دوران خوب بودنشون بود دیگه ببین بعدا چی میشه.
    لطفا با چشمای باز تصمیم بگیر

  2. 5 کاربر از پست مفید ZENDEGIBEHTAR تشکرکرده اند .

    n@f@s (پنجشنبه 19 فروردین 95), نیکیا (پنجشنبه 19 فروردین 95), میس بیوتی (پنجشنبه 11 آذر 95), افراخانوم (پنجشنبه 19 فروردین 95), بارن (پنجشنبه 19 فروردین 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.