خیلی متاسفم عزیزم
بله میتونه از لج اینکه مهریت رو بزاری اجرا طلاقت نده حتی یا چند سال
و اینکه اگر بخوای زودتر ازش جدابشی باید توافقی جدا بشی
خودت باید ببینی کدوم راه آرومترت میکنه
1.رفتن مدام به دادگاها و صبرو تحمل برای گرفتن کم کم مهریه که کمی هم ادب بشه و بدونه بازی با زندگی دختری راحت به خوردن اب نیست!
(البته یه پیشنهاد دارم برات اگر ملکی چیزی به نامشه بدون اینکه بهش بگی مهریه ت رو بزار اجرا تا ملکش رو ظبط کنن تا مهریت رو بگیری)
2. اینکه طلاق نوافقی بگیری و اون رو راحت رها کنی تا به زنها و دخترای دوروبرش برسه
همه ی ما میگیم راه اول رو انتخاب کن اما ما نمیدونیم ارامش تو تو چه چیزه شاید ارامشت با دومی بدست بیاد
پس خوب فکر کن ببین کدوم راه ارومت میکنه
و یه مورد دیگه اینکه امیدتو بزار کنار خودتم میدونی این زندگی زندگی نمیشه
پس بشین فکر کن و بنظر من خودت به خانوادت بگو مقصر اونه تو چرا خجالت میکشی؟
بهشون بگو با زن دیگه ای در ارتباطه تمام حقیقت رو بگو..
برات ارزوی ارامش دارم
2.








علاقه مندی ها (Bookmarks)