موضوع من هم شبیه مورد شماست. نمیدونم چی بگم. من هم دختری بودم خیلی مستقل تو کارو درس خیلی موفق. همه همیشه روم حساب کردن و میکنن.
واقعا برام سخته سر هر چیزی چشم بگم. ولی اون حس زن بودن اونم واسه شخصیتایی مثل من که همیشه مثل مردا بوده حس خوب و دوست داشتنی هست.
دقیقا مثل مورد شما یه ادم سنتی که ظاهر مدرن که فکر میکنه فکراش مدرنه و یه خانوم با مدرن هم میخواد. که سنتی فکر کنه
اخه مگه همه چیز باهم میشه؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)