سلام
تا جایی که من متوجه شدم مشکل شما بخاطر بی سیاستی خودتونه
چه لزومی داشت نامزدت بدونه مدیرت حقتو می خوره
وقتی اینقدر حساس چرا این مسائل رو براش تعریف می کنی تا اون هم بدتر بشه
سلام
تا جایی که من متوجه شدم مشکل شما بخاطر بی سیاستی خودتونه
چه لزومی داشت نامزدت بدونه مدیرت حقتو می خوره
وقتی اینقدر حساس چرا این مسائل رو براش تعریف می کنی تا اون هم بدتر بشه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)