سلام دوست عزیز، متاسفانه فرهنگ نگاه کردن در ایران بالا نیست.
نمیدونم شما خانومایی یا آقا اما نوع لباس پوشیدن و ... هم میتونه تاثیرگذار باشه.
مارال هم نکته مهمی رو گفت، وقتی مدام به طرز نگاه بقیه فکر میکنی، ذهنت میگرده دنبال شواهدی که این موضوع رو تایید میکنن و فقط مواقعی که کسی به شما زل زده رو بولد میکنه و در واقع مثل یه فیلتر میشه.
از طرف دیگه خود اهمیت دادن به این مسئله باعث میشه رفتار و نگاه شما هم خود به خود راحت و عادی نباشه و شاید همین در جلب نظر دیگران تاثیر گذار باشه.
بذار هر کی هرچقدر دلش میخواد به شما زل بزنه، وقتی طوری رفتار کنی که انگار نه انگار ، کم کم این حساسیت کمتر میشه.
به عکس هرچه مته به خشخاش بذاری و توجه کنی و راحت نباشی، بیشتر اذیت میشی و ممکنه جلوی خیلی کارهاتو بگیره و در واقع آزادی عمل نداشته باشی.
فکر کن مدل های مانکن هستند، بهشون توجه نکن.
موفق باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)