به دید بنده،این امری کاملا طبیعی است و البته برای جلب توجه جنس نر؛دختران که خود از جنس زیبا و لطیف یعنی جنس ماده هستند،در ظاهر نیز می خواهند که این چنین نمود داشته باشند و لاجرم می توان آن کار را یک نیاز غریزی دانست.
در مورد پرسش دوم باید دانست که واکنش و نظر پسران و مردان به عواملی چون:محیط رشد و تربیت،فرهنگی که در آن زندگی می کنند و احساسات آنان بستگی دارد.
این دیدگاهی انسانی بود،ولیکن در نظرگاه دینی این امر گناه شمرده می شود و دختر حق این کار را تنها در پیش از بلوغ دارد(اینگونه می پندارم . . .) و پس از بلوغ حرام است و جایز نبوده تا پس از زناشویی که فقط باید برای شوهرشان خود را به بهترین نحو بیارایند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)