دوست عزیز skyzar؛
حرف شما خیلی محترم؛
اما اون دورانی که دوستی های قبل ازدواج باعث میشه شک تو زندگی باشه خیلی وقته گذشته!
خیلی از ازدواج های صورت گرفته که قبلا دوستی داشته رو میشناسم که با گذشت 10 سال هر ماه ، ماهگرد دوستیشون بهم گل میدن و هنوزعاشق هم هستند!!
وبالعکس! خیلی ها هم هستن قبلا دوست نبودن و نتونستن زندگی کنن!!
به نظر من حرف شما درسته ، ادمی که ریگی به کفشش نباشه زود میاد خواستگاری، ولی گاهی یه شرایطی پیش میاد که طرفین دوست دارن بیشتر همو بشناسن اگه قطعی شد خانواده ها در جریان قرار داشته باشن، شاید اصلا به این نتیجه رسیدن که به درد هم نمیخورن!!! اون وقت نه تنها خودشون بلکه خانواده ها هم درگیر یه رابطه و ناراحتی های اون میشن!
حرف خواستگاری که پیش میاد خانواده ها میخوان بگن درست نیست انقد بمونید و زودتر ازدواج کنید و این هول کردنا باعث میشه خیلی چیزا رو ادم زیر یه سقف متوجه بشه که اون موقع خیلی دیره!!!!
با تشکر و احترام.








علاقه مندی ها (Bookmarks)