به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 فروردین 95 [ 03:02]
    تاریخ عضویت
    1395-1-06
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    22
    سطح
    1
    Points: 22, Level: 1
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    بخدا حالم خیلی بده. رابطه دوستیمون داشت به ازدواج ختم میشد اما ..........

    سلام
    سال 87 ک دانشجو بودم، سرکار با کسی آشنا شدم ک فک میکردم بهترین انتخابه.اهل نماز و هییت و روزه.همون اوایل گفت ک قبلن رابطه ای خیلی خیلی خصوصی با نوه خاله مادرش داشته اما دخترک اینو.رها میکنه و برغم رابطه جنسی با این با شخص دیگه ای ازدواج میکنه.من سعی کردم کمکش کنم کلی مشاوره رفتیم ک بهتر شه حالش.تا اینک یک سال بعدش اومد خواستگاری من و برغم توافق خانواده م مادرش نخاست ک باهم ازدواج کنیم.هر چند ما دوباره بعد یک ماه رابطه مونو تحت نظر خانواده من ادامه دادیم.
    مث همه رابطه ها قهر و اشتی داشتیم.سال 90 ک مشغول دفاع از پایان نامه لیسانسم بودم قهر کرد و با شخص دیگه ای ارتباط گرفت.منک متوجه شدم ب خانومه تماس گرفتم و ایشون هم حق رو بمن دادن و قطع کردن رابطه شونو.و بعدش درگیر خریدن جهزیه بودیم ک مادرم مریض شد و من پرستار شبانه روزی مادرم شدم و ا ارشد دانشگاه تهران قبول شدم.خانوادش بهم گفتن ک تشویقش کنم ک کنکور بده و این فاصله تحصیلاتی درست نیست.پیام نور قبول شد و تنها پسر یک کلاس 30 نفره شد.ناگفته نماند ک یکی از همکلاسیای دخترش ک 11 سال از خودش کوچیکتر بود کلی سعی در جلب توجه ش داشت.تا اینک خونه گرفت و جهیزیه رو چیدیم ک تیر93 عروسی کنیم ک حال مامانم بد شد.و دایی اونم فوت شد.منم بیمارستان در حال مراقبت از مادرم بودم ک خونه رو.پس داد و جهیزیه منم فرستاد خونمون.و رفت با همکلاسیش.از اون سال چند باری برگشت سمت من.ک باز هم خانواده ها قرار ازدواج گذاشتن و اونم باز قهر کرد و دوباره رفت با دختره.خیلی حالم بده.خیلی
    بنظرتون چیکار کنم?

  2. کاربر روبرو از پست مفید iranvatan تشکرکرده است .

    Hadi99g (جمعه 06 فروردین 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میخوام دوستیم رو تموم کنم کمکم کنین چجوری
    توسط khakestari در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 دی 96, 23:32
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. روابط و دوستیهای دختر و پسر قبل از ازدواج
    توسط digitalman در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 87, 14:49
  4. دعوت شما به خانه دوستیم
    توسط z-star در انجمن معرفی سایر سایتهای جذاب از نظر شما
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 87, 22:08

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.