عزیزم مطمین باش این رفتار برای خیلی از دخترها آشناس به تازگی خودم هم یه همچین تجربه ای داشتم یهو یکی وارد زندگیت میشه که ادعای عاشقیش گوش فلک رو کر میکنه بعد با همو ن سرعتی که اومده بود سرد میشه.
خودت رو مچل این آدم نکن بهش پیام بده که من ادامه ارتباط رو به صلاح نمیدونم ومادو نفر مناسب هم نیستیم لطفا به هیج وحه با من تماس نگیرید. وبلاک ومسدودش کن اگر هم نخواستی دیگه هیچ پیام یا تماسی رو از ایشون جواب نده حتی اگه رو به قبله افتاده بودعزیزم اینکارو بکن که بعدها بابت چیزی خودت رو سرزنش نکنی .
این آقا اگه واقعا شمارو برای ازدواج بخواد با خوانواده شما تماس میگیره وبه خواستگاری شما میاد واگه نه که شما چیزی رو ازدست ندادی وجلوی یه اشتباه بزرگ رو گرفتی عزیزم هرچقدر همه چی رسمی باشه کمتر با اعصاب وروح وروان آدم بازی میشه.
خواهشا اما واگر نیار که این فرق میکنه یااگه جواب ندم اینجوری میشه وفلان اینجوزرآدما همشون سروته یه کرباسن.![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)