سلام پونه جان. دلم نیومد اینارو بهت نگم.
من اگر جای تو بودم بهش می گفتم همینه که هست میبینی که پول جهیزیه و ... رو خودم باید بدم، پس به جای گنده گویی، یا خودت پول این موارد رو بهم بده یا دیگه این حرفا رو نزن.
پونه جان،بین غیرت درست و غیرت تو خالی فرق هست.
به نظرم اگر با یه مشاور ازدواج خوب صحبت کنی خیلی میتونه بهت کمک کنه تا ببینی اصلا این آدم مناسب شما هست یا خیر.
رفتار این آقا کمی بچه گانه است. چون وقتی از شرایط سخت مالی شما خبر داره و به شما علاقه منده ، نباید بگه یا من یا کارت. من فکر میکنم تا حدودی تعصب خشک داره.
بهر حال سعی کن با مشاور صحبت کنی.
ان شاالله که خوشبخت باشی.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)