ازته دلم بهت میگم اگه جات بودم نه درسمو ول میکردم نه کارم بنظرم یکاردیگه پیدا کن وقتی پیدا کردی ازونجابیابیرون
اگه غیرت داش خودش خرج دانشگاتومیداد
اگه درسوکارتو ول کنی فکرکن ببین چی میشه پسفردا شوهرکه کردی میشی یه دختردیپلم وخونه دارتازه معلوم نیس شوهرت اونموقع خوب باشه همش باید برکوچکترین خریددستتوجلوش درازکنی بیامشاورهای اینجاروبخون چقدمشکل میبینی فقط خانمایی که تحصیلکرده ن واستقلال مالی دارن کمترضربه میخورن
به اینافکرکن
اگه پسفردا دلشوزدم نخواستم چی؟هیچ پس اندازی ندارم بایدبرگردم خونه بابام درسمم نخوندم حوصله وتوان ادامه دادنم ندارم
اگه ازون مردا شدکه فشاروخرج زندگی ونتونس تحمل کنه تازه اگم بچه بیاد بدتره
ممکنه بگی چقدفکرم منفیه ولی ایناحقیقته بادیدن مشکلات اطرافیان و مشاورهای این سایت بایدمنفی باشی چون شوخی نیس زندگی یک عمره








علاقه مندی ها (Bookmarks)