گويا اين رابطه صرفا براي شما رويايي بوده! بعيد به نظر ميرسه كه ايشون هم همچين ديدگاهي داشته باشن ...
فارغ از تمام اين بحثا، شما كه سر يه مسئله كوچيك مثل دست دادن يا ندادن به جنس مخالف، با هم تفاهم ندارين و يا به عقايد هم احترام نميذارين، بعدا چطور مي تونين زير يك سقف با مسائل بزرگتري رو به رو بشيد و مشكلاتتون رو با يك نظر موافق حل كنيد؟؟!!





با حرف nafasموافقم ..چون رابطه اولت هست فکر میکنی این خانم عشق زندگیته اما چندسال دیگه که به این روزا و رابطه ت با این خانم فکر میکنی بهتر متوجه میشی که چقدر الکی وقت و انرژیت رو به پای کسی که لیاقتت رو نداشت هدر دادی..

علاقه مندی ها (Bookmarks)