این خانومو نمیدونم و شاید واقعا قصدشون تنبیه شما بوده باشه ..اما دخترا واقعا نظر پدرشون براشون خیلی مهمه...من خودم با اینکه رابطم چند ماه بود اما خیلی وابسته بودم ودوسش داشتم اصن نمیتونستم تصور کنم بدون اون زندگی کنم اما وقتی پدرم فهمیدو گفت نه اصلا به دردت نمیخوره با اینکه خیییلییی برام سخت بود اما وقتی اون به یه طریقی بهم پیام داد که منتظرم بمون خیلی زود میام همه چیزو درست میکنم ؛برا اینکه اونم دیگه عذاب نکشه و از فکرم دربیاد بهش گفتم من اصلا دیگه نمیخوام برو به زندگیت برس اصن برو ازدواج کن اینارو خیلی جدی بهش گفتم اما ته دلم خیلی دوسش داشتم و فقط به خاطر حرفای پدرم منصرف شده بودم...شمام اگه بتونی نظر پدرشونو مثبت کنی احتمال خیلی زیاد خودشونم مثله قبله وشایدم بیشتر میخوانتون








علاقه مندی ها (Bookmarks)