
نوشته اصلی توسط
maral569
برو باشگاه ، بهترین جا باشگاست.
من یه مدت از رابطه با هرچی آدم فراری بودم به دلیل ضربه هایی که تو دوستی ها خوردم ، دو سه سال با هیچکس رفیق نمیشدم حتی تو دانشگاه ، حتی تا سه سال اولی هم که باشگاه میرفتم ، فقط در حد سلام علیک بودم ، یه ترسی داشتم از رفاقت ، از اینکه همیشه دوستام ازم سواستفاده میکردن حالم بهم میخورد.
حالا ولی بهترین دوستام رو تو باشگاه دارم ، خیلی محافظه کار هستم در دوستی و همچنان یه ترسی ته وجودم حس میکنم ، ولی راستش پشیمون میشم که چرا دو سه سال از زندگیم رو تنها گذروندم و حتی از هم صحبتی با هم کلاسی ها و هم باشگاهی هام تا اون حد اجتناب داشتم.
کاش یکی بود همون موقع راهنماییم میکرد ولی به دست آوردن تجربه تو این موضوع برام سه سال طول کشید.
خداروشکر الان خیلی اجتماعی هستم.
میدونم حرفام ربطی نداشت ، ولی چون یکی از بزرگترین مشکلات زندگیم بود که منو تا حد افسردگی و انزوا هم بردن بود ، الان یهو سر درد و دلم باز شد.
علاقه مندی ها (Bookmarks)