سلام دوست عزیز
من فقط نظرمو میگم امیدوارم بتونم کمکی کنم
با توصیفات شما محرز شده که همسرتون برداشته
خودشم قبول کرده
حالا شما ناراحت شدی و از همسرت دلگیری
در اینکه کارش زشت بوده شکی نیست
اما شما باید ببینی با علنی کردنش چه اتفاقی میافته و با نگفتنش چی
اگر بگید به پدرتون اولا ابروی همسرتون اعتبارش و شخصیتش پیش خونوادتون از بین میره
بعدش نسبت به شما دلسرد میشه و حتما باهاتون تندی میکنه
و بالاخره اینکه زندگیتون در لبه پرتگاه قرار میگیره و در خطر میافته
با توجه به اینکه شما یه مسافر کوچولو دارید واقعا این عاقبت خوبیه؟؟
بخاطر یه خطا اینهمه تاوان؟؟
پس یکم تامل کنید
اما نگفتن موضوع به دیگران علاوه بر جلوگیری ازین چیزا که گفتم باعث متنبه شدن و شرمساری شوهرتون میشه و صددرصد ازین رازداری شما خوشحال میشه و اعتمادش نسبت به شما افزایش پیدا میکنه
پس تامل کنید
برای بازگردوندن پول بگید ماشین رو خودم خوب گشتم و بالاخره پیداش کردم یا به یه طریق دیگه بهش برسونید
اون سیاست خودتونه دیگه
اما نه نسبت به شوهرتون سوظن پیدا کنید نه بعدا به روش بیارید..
این بهترین روشه بنظر من








علاقه مندی ها (Bookmarks)