
نوشته اصلی توسط
satatact
شما حالتون خوبه؟ یه نفس عمیق بکشید خواهش میکنم. شما خودتون مشاوره لازمید.
من mintime118 هستم یه اکانت دیگه ساختم که فقط این پست اخرو بذارم و شما رو به خیر و مارو به سلامت.
من مساله کمک نکردن مالی خانواده شو عنوان کردم که بگم من بیشتر از خانواده ش پشتش بودم و شراکت مالیش با منه پس بحث عدم اطمینان نیست. من هیچ احتیاجی به کمک مالی خانواده ش نداشتم. من شرایط رو بیان می کنم که درست راهنمایی بشم قصد گول زدن خودمو که ندارم!
دوست عزیز شاید از نظر شما فحش شنیدن یک خانم از خانواده همسر طبیعی باشه و تو همه زندگیا باشه اما واقعا این یه رفتار سالمه؟ طبیعیه؟ این که همسر من کمی فقط کمی رابطه شو کم کنه معنیش قطع رابطه ست؟ پست رو درست بخونید.
من دیگه همدردی نمیام متشکرم از وقتتون.
از کاربر ammin ممنونم بابت جوابشون.
بنده نگفتم فحش دادن خانواده شوهر کار درسته یا فرد سالم اینکار را انجام میدهد لطفا حرف دهن بنده نزارید
و این رفتار به هیچ عنوان طبیعی هم نیستش
نکته بعدی اینکه رفتار خانواده اش با شما توهین آمیز بوده خوب شوهرت مقصره؟باید دید مسئله ای که باعث شده خانواده شوهرت اینهمه راه آمدن تا شهر شما که بالا هم از شما سوال کردم ولی جواب ندادید چی بوده ؟
در هر صورت رفتار شوهر شما اینکه با خانواده اش مطرح کرده اشتباه بوده خودشم قبول کرده که حاضره برید پیش مشاور.اولویت هر فردی باید همسرش باشه ولی این مسئله را فراموش کردید ما فقط روی خودمان و رفتار و گفتارمان مدیریت داریم و توان تغییر داریم(که آنهم بسیار مشکله) نه روی بقیه افراد.شما میتوانی این مسئله را مدیریت کنی یا اینکه دنبال رفتن به دادگاه و گرفتن طلاق بر طبق نوشته خودتان باشید که بنده به هیچ عنوان تصور نمیکنم دلیل درستی باشه.
زندگی میدان جنگ نیست و شوهر شما هم این وسط گوشت قربانی نیست که از یکطرف شما بکشیش طرف خودت و از یکطرف هم خانواده اش
در هر صورت موفق باشید بانو ایشالله مشکلتان حل بشود
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)