به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 فروردین 96 [ 14:28]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    6,459
    سطح
    52
    Points: 6,459, Level: 52
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 79.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    305

    تشکرشده 406 در 145 پست

    Rep Power
    51
    Array
    سلام
    بايد گفت كه شما اولين نفري نيستي كه اين داستان كادوها رو تجربه ميكنه و آخريش هم نخواهي بود. كم يا زياد تو زندگي خيليا اين مسئله وجود داشته. ديگه بدترين كار هم غر زدن به شوهره. شوهر بيچاره ت چه گناهي داره كه تاوان رفتاراي ديگران رو بايد پس بده؟!

    من يه سوالي دارم. كي گفته عروس خوب يعني عروس زحمت كش و جارو زن و ظرف شور و ...؟؟؟ متاسفانه شما مشكل شناختي داري و الگوي رفتاري مناسبي نداشتين. اين زحمت كشيدنا لغت هاي مناسبي رو بر روي پيشاني شما ظاهر نميكنه!
    يه سوال ديگه. اينكه ما ارزش و جايگاه خودمون رو ناديده بگيريم و بعد سر ديگران غر بزنيم كه لطفا به من احترام بذارين و لطفا ارزش منو حفظ كنين، به نظرت واقعا براي ما اون ارزش و اعتبار رو به وجود مياره؟
    متاسفانه شما مدام داري ارزش و احترام رو طلب مي كني و اون رو بخشي از وجود خودت نمي دوني. اين مسئله رو اطرافيانت كاملا درك مي كنن و تو رو فاقد چيزي مي بينن كه در صدد به دست آوردنش هستي! بنابراين انتظار نداشته باش وقتي خودت براي خودت ارزش و اعتبار قائل نميشي ديگران اون رو بهت هديه بدن!

    واضح تر بگم؟
    "شما هرچي خانومانه تر رفتار كني ديگران هم شما رو خانوم تر مي بينن. " هرچقدر رفتارت گوياي اين باشه كه ارزش بهترين هديه ها رو داري، اطرافيان هم بهترين ها رو بهت ارزاني مي كنن.

  2. 6 کاربر از پست مفید setare_000 تشکرکرده اند .

    کمال (چهارشنبه 26 اسفند 94), نیکیا (چهارشنبه 26 اسفند 94), بارن (پنجشنبه 27 اسفند 94), خبرخوش (چهارشنبه 26 اسفند 94), ستاره زیبا (جمعه 28 اسفند 94), طاهره (پنجشنبه 17 فروردین 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. منم دوس دارم یه ازدواج موفق جوری ک خودم میخام داشته باشم:(((
    توسط SHahr-Zad در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مهر 93, 23:50
  2. ریخت منحوس جاریمو دیگه نمیبینم
    توسط nahale1 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 اردیبهشت 92, 01:47
  3. عروس بزگتر بهتر است یا عروس کوچکتر خانواده؟
    توسط باربی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 شهریور 91, 20:52
  4. داماد کوچک تر از عروس !
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 آبان 90, 00:08
  5. دوس دارم یه دختر شاد و پر انرژی باشم:)
    توسط nazlin1990 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 15 مهر 90, 12:05

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.