سلام
یه کم صبور باش دنیا خانم اول زندگی اختلاف نظر هست باید به دل شوهرت راه بیای تا حس اقتدار مردونه اشو تثبیت کنی بعد کم کم رفتارهایی که اذیتت میکنه رو باب میل خودت درست کنی هنوز اول راهی کمی ناپخته عمل میکنی
بحثاتو به خانواده ات نکش خیلی راحت میتونستی یه بهانه برای نرفتن جور کنی که هم خانواده ات ناراحت نشن هم شوهرت حس کنه چقدر حرفش برات مهم بوده تازه بعدشم میتونستی بهش بگی فقط به خاطر دل شوهرم از مهمونی گذشتم ، همسرت میخواد اول زندگی جایگاهش برات معلوم بشه تا خیالش راحت باشه که نقش اول رو تو زندگیت داره
این حرفو همیشه مرور کن (( هیچکس بجز همسرت در زندگی ات در اولویت نیست ))
حالا هم دیر نشده کم کم یخ بین خودتونو باز کن شادی رو بیار تو خونه و از اول شروع کن









علاقه مندی ها (Bookmarks)