بله برای این پدر و مادر خیلی سخته منتظر فرزندی بودن و برا ورودش اماده شدن و حالا این طور ...
اما باید شاکر خدا بود که داغ سنگین تر و بزرکتری برای خانواده تان اتفاق نیفتاده
حالا شما با برادرت ارتباط داری ؟
بهش زنگ زدی ؟ حالش را پرسیدی ؟
در این مدت بارداری ایشون رابطه ای بین شما و برادرتون بود ؟
اگه زنش دوست نداره و اعلام کرده که خونه من نیایید خب خونش نروید.
مگه شما مترصد فرصت بودید برا شروع رفت و امد ؟!!وحالا این بهانه و فرصت را به دست اورده اید دوباره شروع به رفت و امد کنید
باید یه تغییراتفاق بیفته یعنی دو طرف بخوان و دوست داشته باشن رفت و امد ها دوباره شروع بشه وگرنه باز همون اش و همون کاسه








علاقه مندی ها (Bookmarks)