سلام روز بخیر
متاسفم این اتفاق ممکنه از داشتننه استرس بوده یا....
ولی الان وضعیتش خیلیییی بده باعث افسردگی میشه
ببین وقتی میخای یه سیبی از یک درختی بچینی و نارس باشه
سیب رو محکم میکشی اون وقت ساقشم میشکنه برای یه خانم خیلی بده که فرزندشو سقط کنه تمامه سیستمه بدنش میزه به هم خونریزی شدید
داره حتی باعث کم خونی میشه و مشکلاته دیگه
پس درکش کن جدای از کارای قبلیش بگیر وقتی کسی نامهربونی میکنه
بیشتر از هر کسه دیگه ای به مهربونی احتیاج داره
ببین اونم خودش یه سری دلتنگی هایی داره که تا حالا کسی حاضر نشده پای صحبتش بشینه
ادمها در سختی هاست که همو میشناسن بع یکدیگر احتیاج دارن
شما خودت یه فرده بالغی هستی مشکلات عروس مادر شوهر همیشگیست
منتها گاهی وقتا با صبوری و محبت بی دریغ مشکلات راحت تر حال میشه شما باید اگه کدورتی هست بین اون و مادرت بر طرف کنی
نه که خدایی نکرده پر بال بدی









علاقه مندی ها (Bookmarks)