سلام
خاله قزی عزیز ، منم هم راستا با نظر دوستان پیشنهادات خودم را میدم :
بعضی هاش مشترکه - چون خیلی مهمه !!
من وقتی می خوام برم جیگرکی ، چیزی که اول نگاه می کنم تمیزی مغازه ست !
اصلا ببیینم بهداشت عمومی محل کار رعایت میشه ! - کارکنان نظافت خودشون را رعایت می کنند .
بهتره یه لباس فرم جیگرکی برا خودت پیدا کنی و طبق یه استانداردی شعبه اول خودت را باز کنی !!
دومین چیز که بسیار مهمه، نحوه ی برخورد با مشتری ست !!
طرز سلام کردن – شاد بودن – سعه صدر بالا و .....
مشتری این دو چیز را اول ببینه کیف میکنه !
( البته من می دونم شما بچه ی کف بازاری – سو تفاهم نشه خاله جون )
سومین چیز باید بری طعم و مزه دهان مردم شهرتان را درآورید !!
مثلا مردم شهر شما چه طعمی دوست دارنند !!
سپس در پایداری اون طعم تلاش کنی !!
مثلا من میرم مغازه شما ، روز اول طعم کباب شما تو دهانم هست – توقع دارم دفعه بعد حداقل همان لذت را تجربه کنم !!
چهارمین چیز باید یه خدمات رایگان هم به مردم در مغازه بدی !
مثلا طرف تا صبر کنه جیگرش آماده شه میتونی بهش چایی و .... بدی !!
در غدا هم همین هست – مثلا شما کباب را میدی به مردم - تو بشقاب غذا چند تا خدمات رایگان هم بزار
مثلا : سبزی – پیاز – خیارشور – کتاب شنگول و منگول و ...
یعنی باید قیمت محصول شما با قیمت جیگرکی مثلا محمد 93 یکی باشه ، ولی امکانات بشقاب شما بیشتر باشه !
اگر یک محصول خاص داشته باشی که دیگران نتوانند مثل آن را داشته باشند ، شما احتمالاً برنده اید !
سرعت خروجی محصول == زمانی که شما داری غذا را آمادمیکنی تا به مردم بدی - خیلی مهمه !
پنجمین مورد بحث تبلیغات هست – بحث بازاریابی آن !!
اولش خودت انجام بده در آینده سعی کن یه نفر در این حوزه استخدام کنی
ان شالله باید شعبه های بیشتری ایجاد کنی
یعنی از شهر ری تا گرگان دوست دارم شعبه های مختلفی با نام های : خاله قزی 1 - خاله قزی 2 - خاله و دوستان – خاله و باغبان را ببنیم - از طرفی حواست هم به صندوق خزانت باشه !!
مورد خیلی مهم توکل به خداوند + صبر !!!!!!!!!!
ان شالله یه برنامه ریزی بلند مدت کن ، الگو برداری کن - موفق میشی .









علاقه مندی ها (Bookmarks)