به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 33

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 فروردین 95 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1394-12-18
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    472
    سطح
    9
    Points: 472, Level: 9
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 99.9%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    23

    تشکرشده 56 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خیلی مستقیم ازشون بخواین تکلیف رابطه رو مشخص کنن و اگر مهلت هم خواستن بیشتر از یک هفته بهشون مهلت ندید. اگر نظرشون این بود که رابطه قطع بشه، من فکر می کنم دیگه نباید اصراری کنید و قضیه رو تموم شده تلقی کنید. شماره اش رو از گوشی اش حذف کنید، اگر هدیه یا یادگاری دارید، از جلوی چشمتون دور کنید و خودتون رو به مسائل دیگر مشغول کنید تا کم کم از یادتون بره. اگر هم نظرشون این نبود، ازشون دلیل دوری تو این مدت رو جویا بشید و با هم برنامه ی زمانی مشخصی برای زمان خواستگاری تنظیم کنید.

    اگر اون خانم بخوان رابطه تموم بشه، دلایلشون چه اهمیتی می تونه داشته باشه؟ ممکنه همون طوری که شما فکر می کنید، به کسی دیگه علاقه مند شده باشند، ممکنه احساس کرده باشند که این رابطه به هر دلیلی مناسب نیست یا سرانجامی نداره. می تونید ازشون در مورد دلایلشون سوال کنید ولی وظیفه ندارن که جواب شما رو بدن و شما هم اگر بخواین همش به این قضیه فکر کنید نمی تونید از این رابطه عبور کنید.


    خانم ها همه مثل هم نیستند. عشق ها هم همه مثل هم نیست. ممکنه کسی که قبلا خیلی سریع دل می کنده، گرفتار عشقی بشه که نتونه ازش رها بشه و بلعکس. کلا این تصورات ذهنی که همه ی مردها و همه ی زن ها یک سری رفتارها و افکار مشخص دارند اشتباهه و اصلا و ابدا نمی شه جمع بست.

  2. کاربر روبرو از پست مفید Rainbow-Dance تشکرکرده است .

    Hadi99g (شنبه 22 اسفند 94)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 تیر 97 [ 11:34]
    تاریخ عضویت
    1394-9-25
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    4,015
    سطح
    40
    Points: 4,015, Level: 40
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 135
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    852

    تشکرشده 48 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Rainbow-Dance نمایش پست ها
    خیلی مستقیم ازشون بخواین تکلیف رابطه رو مشخص کنن و اگر مهلت هم خواستن بیشتر از یک هفته بهشون مهلت ندید. اگر نظرشون این بود که رابطه قطع بشه، من فکر می کنم دیگه نباید اصراری کنید و قضیه رو تموم شده تلقی کنید. شماره اش رو از گوشی اش حذف کنید، اگر هدیه یا یادگاری دارید، از جلوی چشمتون دور کنید و خودتون رو به مسائل دیگر مشغول کنید تا کم کم از یادتون بره. اگر هم نظرشون این نبود، ازشون دلیل دوری تو این مدت رو جویا بشید و با هم برنامه ی زمانی مشخصی برای زمان خواستگاری تنظیم کنید.

    اگر اون خانم بخوان رابطه تموم بشه، دلایلشون چه اهمیتی می تونه داشته باشه؟ ممکنه همون طوری که شما فکر می کنید، به کسی دیگه علاقه مند شده باشند، ممکنه احساس کرده باشند که این رابطه به هر دلیلی مناسب نیست یا سرانجامی نداره. می تونید ازشون در مورد دلایلشون سوال کنید ولی وظیفه ندارن که جواب شما رو بدن و شما هم اگر بخواین همش به این قضیه فکر کنید نمی تونید از این رابطه عبور کنید.


    خانم ها همه مثل هم نیستند. عشق ها هم همه مثل هم نیست. ممکنه کسی که قبلا خیلی سریع دل می کنده، گرفتار عشقی بشه که نتونه ازش رها بشه و بلعکس. کلا این تصورات ذهنی که همه ی مردها و همه ی زن ها یک سری رفتارها و افکار مشخص دارند اشتباهه و اصلا و ابدا نمی شه جمع بست.
    از تک تک جملاتتون لذّت بردم.

  4. کاربر روبرو از پست مفید Hadi99g تشکرکرده است .

    Rainbow-Dance (شنبه 22 اسفند 94)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 دی 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1394-12-24
    نوشته ها
    138
    امتیاز
    2,794
    سطح
    32
    Points: 2,794, Level: 32
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 106
    Overall activity: 20.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    20

    تشکرشده 181 در 88 پست

    Rep Power
    33
    Array
    با سلام
    شما به نظرم ناپخته عمل کردید که البته به خاطر سنتونه.اولا که عشق و محدودیت جور درنمیاد. شاید اولش بعضی از خانم ها خوششون بیاد از اینکه ببینند نامزد یا همسرشون بهشون بگه فلان کار رو نکن و یا فلان چیز رو نپوش ولی این ها اولشه. دوست دانشگاه خود من با همچین مردی در ارتباط بود و آخرهای رابطه واقعا خسته شده بود. اگرم نگران سلامتی و امنیت ایشون هستید قضیه رو به همین شکل مطرح کنید.من خودم به شدت برای شوهرم نگران میشدم چون محل کارش خارج از شهر بود و گاها موبایل خط نمیداد و به همین شکل ازش خواهش کردم هر وقت جلسه ای داره یا به هر دلیلی مکانش عوض میشه اینکه کجا میره و مسیر چقدر طول میکشه رو بهم اطلاع بده تا نگران نشم و خودم هم متقابلا همین کار رو کردم.پس اگر قراره ایشون به شما اطلاع بده کجا میره و چکار میکنه شما هم باید بهشون اطلاع بدید. مورد دوم اختلاف ستنونه.این قضیه پذیرشش برای جامعه در کل هنوز آسون نیست.با اینکه اختلاف سنتون کمه ولی همین بزرگتر بودن ایشون باعث میشه تا حدودی به درستی این رابطه شک کنه.حالا اگر شما خیلی ناپخته و احساسی عمل کنید کار بدتر هم میشه.بهتون پیشنهاد میکنم کتاب "رازهایی درباره زنان که هر مردی باید آن ها را بداند" را تهیه کنید.میتونه توی درک نامزدتون خیلی کمکتون کنه.نویسنده کتاب خانم باربارا دی آنجلیس هستند.
    در مورد پیشنهادی که دادن در مورد قطع کردن رابطه تا خواستگاری هم این نظر شخصی منه و من اون خانم رو نمیشناسم که بخوام بگم حتما نظرم درسته.ولی به عنوان یک زن این رو میگم که ایشون به نظر میاد به شدت مردد شدن و یا نمیخوان از نظر احساسی وابسته بشن به شما و قصدون اینه که فاصله بگیرن و اگر قضایا جدی شد بتونن منطقی روی شما فکر کنن یا اگر وابسته شدن میخوان این وابستگی کم بشه باز هم به همون دلایلی که بالا گفتم.به هرحال یکی از مهم ترین جنبه هایی که برای خانم ها توی مرد زندگیشون مهمه "قبول داشتن" طرفشونه.یعنی طرف انقدر پخته باشه که ما بتونیم قبولش داشته باشیم و وقتی نظری میده 60 درصد موارد ببینیم روی پایه و اساس درست و منطقی و با فکر حرف میزنه و کار میکنه.اگر توی رابطه مثلث "قبول داشتن" و "دوست داشتن" و "احترام گذاشتن" نباشه خانم ها نسبت به رابطه سرد میشن اکثرا.
    ویرایش توسط kaspian : دوشنبه 24 اسفند 94 در ساعت 08:20

  6. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 05 تیر 95 [ 22:51]
    تاریخ عضویت
    1394-12-18
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    420
    سطح
    8
    Points: 420, Level: 8
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سپاس از لطف شما
    ایشون تو یه دوره ای رفتن که میتونن 100درصد منو رد کنن نه 100 درصد منو بخوان،خودم حس میکنم به قولی منو گذاشته تو اب نمک،یه جورایی از زیر زبونش کشیدم علت این حالش گیر دادن من به چیزای مختلف بود،من اون زمان فکر میکردم اینم نوعی عشقه که بخوای هرجا رفت بگه و هرجا بود اس بده عکس تو اینستا نزاره و ...
    خودش میگه علتش ایناست،من از بس فکر و خیال کردم اصلا افرده شدم،همش تو فکرم،همش دلم گرفته،بخدا دارم داغون میشم،این حرف برا مرد سنگینه ولی افسار زندگیم از دستم در رفته،جفتمون خودمونو متاهل میدونستیم و بیرون که میرفتیم حلقه دست میکردیم ولی الان ...

  7. 2 کاربر از پست مفید ramin73 تشکرکرده اند .

    dariush233 (یکشنبه 23 اسفند 94), Hadi99g (یکشنبه 23 اسفند 94)

  8. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 تیر 97 [ 11:34]
    تاریخ عضویت
    1394-9-25
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    4,015
    سطح
    40
    Points: 4,015, Level: 40
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 135
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    852

    تشکرشده 48 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ramin73 نمایش پست ها
    ...یه جورایی از زیر زبونش کشیدم علت این حالش گیر دادن من به چیزای مختلف بود،من اون زمان فکر میکردم اینم نوعی عشقه که بخوای هرجا رفت بگه و هرجا بود اس بده عکس تو اینستا نزاره و ...
    خودش میگه علتش ایناست،من از بس فکر و خیال کردم اصلا افرده شدم،همش تو فکرم،همش دلم گرفته،بخدا دارم داغون میشم،این حرف برا مرد سنگینه ولی افسار زندگیم از دستم در رفته،جفتمون خودمونو متاهل میدونستیم و بیرون که میرفتیم حلقه دست میکردیم ولی الان ...
    اين آره بعضي خانوما خوششون نمياد و اسمش رو ميذارن «گير دادن»!

    ولي سعي کنيد زياد ناراحت نشيد (البته ميدونم سخته) اون کسي که ناراحتي شما واسش اهمّيتي نداره لايق عشق شما هم نيست.

    هيچ کس لياقت اشک‌هاي شما رو نداره و اون کسي هم که چنين ارزشي داره باعث اشک ريختن شما نميشه.

    شايد اصلا مصلحت نيست که با ايشون ازدواج کنيد.


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.