سلام سلامی به گرمای عشق پاک ونجابتت مصباح جونم
شاید منو نشناسی ولی من می شناسمت من دوست خاموشتم (به قول همدردیها)
گفته باشم همه تاپیکهاتم خوندم
از اولی ک اومدم همدردی همه پست هاتو با اشتیاق میخوندم خیلی دوستشون داشتم اینم بگم ک اولا فک میکردم ی خانم همچین سن و سال دارو باتجربه ای و احتمالا ی 4 5 تا بچه ای هم تو بغل داریی بارم نمیدونم تو کدوم تاپیک بود ک از نبخشیدن همسر ناشناست میگفتی، ک اخر حرفهات انقدر گریه کردم ک نگو بعدم اینکه با اینکه عضو بودم ولی بلد نبودم پست بذارم برای همین نشستم همه حرفهامو رو کاغذ نوشتم تا خالی شم...
اینه ک میخوام بگم این خبر خییییلی خوشحالم کرد
خبر رسیدن به همسرت انقدر ذوق زده شدم انقدر هیجان دارم ک الان اینجوریم دقیقا
تو لیاقت بهترین ها رو داری تو خیلی باکمالاتی عجب خوش شانسی این اقا داماد عجب خوش شانسه این خانواده اقا داماد عجب خدا دوستشون داشته...
الهی ک به حق حضرت زهرا تاابد در کنار همسرت شادو خوشبخت باشی![]()











پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)