من فقط متولد0یتونم بهت پیشنهاد بدم از خونه بیرون نری مهمونی دعوت نشدی ک باب میلت نبود برگردی نرو و خواهش نرو
وقتی خونه رو ترک میکنن ک امیدی نباشه
نه برا ادب کردن همسر چون تقریبا اینقدر هواشی پیدا میکنه ک تاثیر مثبتی نمیتونه داشته باشه
میدونم زورت گرفته دلت گرفته غرورت شکسته
ولی ترک خونه هم همه با خبر میشن
هم تاثیر چندانی نداره
هم ارزشت میاد پایین
هم پریشونت میکنه
هم باعث کینه همسرت میشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)