سلام
همانطور که شماهم میدونی هرتایپیک انجمن مخصوص به خودش داره.تایپیک قبلی شما در واقع اعتراض به وضع موجودی بود که نمی پسندیدی.
همین تایپیک رو هم میتونستی از طریق گزینه تماس با ما .با مدیر همدردی در میان بگذاری.
موفق باشید.
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
سلام
همانطور که شماهم میدونی هرتایپیک انجمن مخصوص به خودش داره.تایپیک قبلی شما در واقع اعتراض به وضع موجودی بود که نمی پسندیدی.
همین تایپیک رو هم میتونستی از طریق گزینه تماس با ما .با مدیر همدردی در میان بگذاری.
موفق باشید.
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)