سلام

همانطور که شماهم میدونی هرتایپیک انجمن مخصوص به خودش داره.تایپیک قبلی شما در واقع اعتراض به وضع موجودی بود که نمی پسندیدی.

همین تایپیک رو هم میتونستی از طریق گزینه تماس با ما .با مدیر همدردی در میان بگذاری.

موفق باشید.