به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 اردیبهشت 95 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1394-11-26
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    503
    سطح
    10
    Points: 503, Level: 10
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 31 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ماارل عزیز من که گفتم فعلا پس خرجش بر نمیام.این خانم یا اقا هم که نظر شخصیش رو گفت وبرای ما محترمه به هرحال نظر ایشونه. شما هم میتونستید توضیح کامل تری بدید مثلا بگید شما چه مشکلی داشتید بعد چه داروهایی گیاهی استفاده کردین و چه نتیجه ای گرفتین شاید نتیجه بهتری میداشت


    امیدوارم اکثرشون درست باشن.البته بیشتر شون خصیه اخلاقی هستن



    1. خدای خودم مونس لحطه ها ی خوس و ناخوشم رو دوس دارم
    2. خودمو دوس دارم برای ارزوهای قشنگی دارم
    3. ارزوهام رو دوس دارم
    4. هدفام رو دوس دارم
    5. چشم هایی دارم که چیزایی که دوست دارم رو باهاشون میبینم



    1. صدای خودم رو دوست دارم
    2. سقفی که بلای سرمه
    3. پدرم که هست و خرجیم رو میده و تا یه حد حتی متوسط رفع احتیاجاتم رو کرده
    4. علاقه خودم به حیوانات رو دوس دارم
    5. موسقیایی که دارم وقتی گوش میدمشون
    6. همیشه دوس دارم یه چیزی یاد بگیرم
    7. خندینم رو دوس دارم هرموقع یاد خندیدن خودم میفتم باز میخندم!
    8. دستام رو دوس دارم هرموقع نگاشون میکنم فتبارک الله احسن الخالقین
    9. عقاید مذهبیم رو دوس دارم
    10. شیطونی هام رو دوس دارم
    11. بی توجهیم به رفتارای همه بجز مادرم رو دوس دارم
    12. یه چندتایی فیلم دارم که خیلی دوسسشون دارم
    13. اینکه بی بند و بار نیستم خوشحالم و نمیخوام کسی ازم بگیرتش
    14. نجابت و شرم خودم رو دوس دارم کاریم به حرف و فکر بقیه ندارم
    15. قدرت خودداری خودم رو دوس دارم



    1. من اون یک تکه جا رو دوست دارم که وطنمه
    2. .مهربون بودن خودم رو دوست دارم
    3. صداقت خودم رو دوست دارم



    1. یه رشته ورزشی هست خیلی دوسش دارم طرفداریش رو دوس دارم
    2. از اینکه همیشه سعی میکنم حق دیگران رو ضایع نکنم خوشحالم و نمیخوام این حال رو از دست بدم
    3. سلیقه خاصم توی خرید رو دوس دارم که همه دور وبری هام هم ازم تقلید میکنن



    1. حافظه و هوش نسبی خودم رو دوس دارم
    2. از اینکه همیشه دنبال یاد گرفتن موضوعی هستم خوشحالم
    3. از اینکه الان دنبال بهتر شدنم خوشحالم و میخوام همینطوری بمونم
    4. هارد دیسکم رو دوس دارم!
    5. شوخ طبعی خودم رو دوس دارم
    6. ظاهر خودم رو تا حد قابل قبولی دوس دارم
    7. موهام رو خیلی دوس دارم
    8. نوع نگرش خوشبینانه خودم به دنیا رو دوس دارم
    9. چندتا کتاب دارم که هروقت میبینمشون ذوق میکنم
    10. عکسای قدیمیم رو دوس دارم
    11. تک و توک خاطره قشنگ درام که دوسشون دارم
    12. تنهاییم رو تا حد زیادی دوس دارم
    13. ضعف هام رو دوس دارم چون باعث میشه به خدا نزدیکتر بشم
    14. خوش روییم رو دوس دارم
    15. سادگی وجوودم رو دوس دارم
    16. امام ها رو دوس دارم همین که هراز گاهی یبه یادشون اروم میگیرم
    17. اطلاعات تخصصی اندکم که توی یه تعداد رشته دارم و اینکه اگه یه مطلبی ببینم کاملا مبهوت نمیشم
    18. اطلاعات عمومیم رو دوس دارم
    19. دست وپای سالم
    20. قلب سالم
    21. کلیه سالمی که خیلی اذیتش میکنم
    22. خواهری که اگرچه دلسوزم نیستت اما وقتایی که خیلی دلم میگیره میرم و با شوخی و خنده حال خودمو عوض میکنم
    23. شهرم رو به عنوان جایی که متولد شدم دوس دارم
    24. گوش هام رو علیرغم اذیت هاش دوس دارم
    25. کبد
    26. معده
    27. و همه اندامهای داخلی سالمی که دارم
    28. دوستای ناجوری که ندارم
    29. یه چیزی دارم خیلی خاصه نمیتونم بگم یه توانایی که کلا الان دلم فقط به همون خوشه
    30. فامیل و بستگانی که در حالت کلی سالی چندبار دور و هم بودنمون هرچند از دور برای نشاط رروح بد نیست
    31. یه قران دارم خیلی نمیخونمش ولی همین هم گاهی باعث ارامشمه
    32. همون یه کم اعتقاد به حضرت محمد و دوازده امامون
    33. حق الناس را تا بتونم رعایت میکنم
    34. بد نبودن رو تا بتونم رعایت میکنم
    35. حلال و حرام رو تا بتونم رعایت میکنم
    36. اهل حسادت نبودنم رو دوس دارم
    37. واردنشدن توی رقابت پسر تورکردن با سایر دخترا
    38. از اینکه دیگران شاد باشن ناراحت نمیشم
    39. اینکه کم نمیخوام رو دوس دارم و نمیزارم کسی به کم مجبورم بکنه
    40. خیلی برای نداشتن یه سری چیزای مهم توی زندگیم بی تابی نمیکنم وگرنه الان حالم خیلی بدترمیبود
    41. اینکه به نماز و روزه معتقدم رو همیشه نقطه قوت خودم میدونستم
    42. برای خوشی دنیا تن به ذلت ندادم هیچوقت اینو دوس دارم میخوام برام بمونه
    43. از تموم موقعیت های خوب موقت دنیایی که زمانی داشتم چشمپوشی کردم و میخوام همیشه همینطوری باشم
    44. کاراهای هنری گاه به گاهم رو دوس دارم
    45. هرازگاهی دعاخوندنم رو دوس دارم
    46. غذا دادن به حیوانات کوچه رو دوس دارم
    47. بلند طبعیم رو با وجود شرایطم دوس دارم
    48. اینکه هیچوقت امیدم رو به کل از دست نمیدم(علیرغم مقطعی از دست دادنش) رو دوس دارم
    49. دنبال چشم و همچشمی نیستم ومیخوام همینطوری بمونم
    50. دنیام کوچیک نیست و میخوام همینطور بمونه
    51. اینککه زندم و میتونم دنبال هدفام برم رو دوس دارم



    1. کسایی که میخوان با ضعفا م کوچیکم کنن کمترین تاثر ممکن رو روی من دارم.میخوام همینطوری بمونم



    1. تاحد قابل قبولی صبورم



    1. کسایی که من رو برای ضعف نمیخوان یا کم ارزش میدونن من رو کمترین تاثیر رو روی من دارن میخوام هوینطوری بمونم



    1. هیچ چیز توی دنیا برام مهم نیست مگه اینکه خلافش بهم ثابت بشه



    1. پسرا برام مهم نیستن میخوام همینطوری بمونم یا حتی بیشترش



    با سلام و تشکر از مشاور محترم سایت.
    من فعلا نمیتونم بیشتر از این پیدا کنم.میدونم خیلیشون هم موادر خیلی جالبی نبودن

    حقیتش وقتی 40 تای اول رو مینوشتم شاید خیلی خوشحال نشدم ولی چیزی رو متوجه شدم ک من همیشه گمان میکردم ادم دنیا دوستی نیستم،اما اینا رو که نوشتم فهمیدم کاملا هم دنیا دوستم! اگه ظاهرم بد بشه ناراحت میشم اگه اهنگام نباشه ناراحت میشم اگه کامپیوترم نباشه ناراحت میشم .همه اینها با بلند طبعی که فکر میکنم دارم باعث شده خیلی اندوه اشته باشم یا غصه نداشتنشون تو ی اینده یا غصه نرسیدن به هدفام توی اینده. همه اینها دلیل میشه به اظطراب و غم واندوه

    اقای باغبان من موارد شما رو که از بر نکردم منتها شاید ببینید که من حداقل پنجاه درصد از خوشی های شما رو ندارم او ان چیزایی که شما دارید و یا قدردانش هستید چیزهای بهتری هستن نسبت به چیزهایی که من دارم. مال من بیشتر یا مادین یا وابسته به حال و روحیات خودم
    دوست صمیمی و واقعی داشتن خیلی خوبه البته اگه دوست باشه .به نظرمن دوست یعنی فقط دوست کسی که باهاش لحظه های خوشی رو داشته باشی و بتونی بدون ترس باهاشون دردودل کنی. تو یدخترا همچین چیزی پیدا نمیشه. دخترا فقط برای منفعتشون تورو میخوانو امکان اینکه دشمنت بشن خیلی زیاده .فامیل خوب و کلا داشتن ادمهایی که لااقل ازار رسان نیستن هم خیلی خوبن من از این نعمت هم محرومم چون کل فامیل مادریم مثل مادرم هستن .فامیل پدری هم که تقریبا رفت و امد نداریم همسایه ها هم اونهایی که مادرم باهاشون رفت وامد میکه مثل خودشن

    حالا چیکار کنیم اقای مدیر؟

  2. 4 کاربر از پست مفید خانم قاضیانی تشکرکرده اند .

    Rainbow-Dance (چهارشنبه 19 اسفند 94), نارجیس (چهارشنبه 19 اسفند 94), مدیرهمدردی (پنجشنبه 20 اسفند 94), باغبان (چهارشنبه 19 اسفند 94)

  3. #2
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط خانم قاضیانی نمایش پست ها
    ماارل عزیز من که گفتم فعلا پس خرجش بر نمیام.این خانم یا اقا هم که نظر شخصیش رو گفت وبرای ما محترمه به هرحال نظر ایشونه. شما هم میتونستید توضیح کامل تری بدید مثلا بگید شما چه مشکلی داشتید بعد چه داروهایی گیاهی استفاده کردین و چه نتیجه ای گرفتین شاید نتیجه بهتری میداشت


    امیدوارم اکثرشون درست باشن.البته بیشتر شون خصیه اخلاقی هستن



    1. خدای خودم مونس لحطه ها ی خوس و ناخوشم رو دوس دارم
    2. خودمو دوس دارم برای ارزوهای قشنگی دارم
    3. ارزوهام رو دوس دارم
    4. هدفام رو دوس دارم
    5. چشم هایی دارم که چیزایی که دوست دارم رو باهاشون میبینم



    1. صدای خودم رو دوست دارم
    2. سقفی که بلای سرمه
    3. پدرم که هست و خرجیم رو میده و تا یه حد حتی متوسط رفع احتیاجاتم رو کرده
    4. علاقه خودم به حیوانات رو دوس دارم
    5. موسقیایی که دارم وقتی گوش میدمشون
    6. همیشه دوس دارم یه چیزی یاد بگیرم
    7. خندینم رو دوس دارم هرموقع یاد خندیدن خودم میفتم باز میخندم!
    8. دستام رو دوس دارم هرموقع نگاشون میکنم فتبارک الله احسن الخالقین
    9. عقاید مذهبیم رو دوس دارم
    10. شیطونی هام رو دوس دارم
    11. بی توجهیم به رفتارای همه بجز مادرم رو دوس دارم
    12. یه چندتایی فیلم دارم که خیلی دوسسشون دارم
    13. اینکه بی بند و بار نیستم خوشحالم و نمیخوام کسی ازم بگیرتش
    14. نجابت و شرم خودم رو دوس دارم کاریم به حرف و فکر بقیه ندارم
    15. قدرت خودداری خودم رو دوس دارم



    1. من اون یک تکه جا رو دوست دارم که وطنمه
    2. .مهربون بودن خودم رو دوست دارم
    3. صداقت خودم رو دوست دارم



    1. یه رشته ورزشی هست خیلی دوسش دارم طرفداریش رو دوس دارم
    2. از اینکه همیشه سعی میکنم حق دیگران رو ضایع نکنم خوشحالم و نمیخوام این حال رو از دست بدم
    3. سلیقه خاصم توی خرید رو دوس دارم که همه دور وبری هام هم ازم تقلید میکنن



    1. حافظه و هوش نسبی خودم رو دوس دارم
    2. از اینکه همیشه دنبال یاد گرفتن موضوعی هستم خوشحالم
    3. از اینکه الان دنبال بهتر شدنم خوشحالم و میخوام همینطوری بمونم
    4. هارد دیسکم رو دوس دارم!
    5. شوخ طبعی خودم رو دوس دارم
    6. ظاهر خودم رو تا حد قابل قبولی دوس دارم
    7. موهام رو خیلی دوس دارم
    8. نوع نگرش خوشبینانه خودم به دنیا رو دوس دارم
    9. چندتا کتاب دارم که هروقت میبینمشون ذوق میکنم
    10. عکسای قدیمیم رو دوس دارم
    11. تک و توک خاطره قشنگ درام که دوسشون دارم
    12. تنهاییم رو تا حد زیادی دوس دارم
    13. ضعف هام رو دوس دارم چون باعث میشه به خدا نزدیکتر بشم
    14. خوش روییم رو دوس دارم
    15. سادگی وجوودم رو دوس دارم
    16. امام ها رو دوس دارم همین که هراز گاهی یبه یادشون اروم میگیرم
    17. اطلاعات تخصصی اندکم که توی یه تعداد رشته دارم و اینکه اگه یه مطلبی ببینم کاملا مبهوت نمیشم
    18. اطلاعات عمومیم رو دوس دارم
    19. دست وپای سالم
    20. قلب سالم
    21. کلیه سالمی که خیلی اذیتش میکنم
    22. خواهری که اگرچه دلسوزم نیستت اما وقتایی که خیلی دلم میگیره میرم و با شوخی و خنده حال خودمو عوض میکنم
    23. شهرم رو به عنوان جایی که متولد شدم دوس دارم
    24. گوش هام رو علیرغم اذیت هاش دوس دارم
    25. کبد
    26. معده
    27. و همه اندامهای داخلی سالمی که دارم
    28. دوستای ناجوری که ندارم
    29. یه چیزی دارم خیلی خاصه نمیتونم بگم یه توانایی که کلا الان دلم فقط به همون خوشه
    30. فامیل و بستگانی که در حالت کلی سالی چندبار دور و هم بودنمون هرچند از دور برای نشاط رروح بد نیست
    31. یه قران دارم خیلی نمیخونمش ولی همین هم گاهی باعث ارامشمه
    32. همون یه کم اعتقاد به حضرت محمد و دوازده امامون
    33. حق الناس را تا بتونم رعایت میکنم
    34. بد نبودن رو تا بتونم رعایت میکنم
    35. حلال و حرام رو تا بتونم رعایت میکنم
    36. اهل حسادت نبودنم رو دوس دارم
    37. واردنشدن توی رقابت پسر تورکردن با سایر دخترا
    38. از اینکه دیگران شاد باشن ناراحت نمیشم
    39. اینکه کم نمیخوام رو دوس دارم و نمیزارم کسی به کم مجبورم بکنه
    40. خیلی برای نداشتن یه سری چیزای مهم توی زندگیم بی تابی نمیکنم وگرنه الان حالم خیلی بدترمیبود
    41. اینکه به نماز و روزه معتقدم رو همیشه نقطه قوت خودم میدونستم
    42. برای خوشی دنیا تن به ذلت ندادم هیچوقت اینو دوس دارم میخوام برام بمونه
    43. از تموم موقعیت های خوب موقت دنیایی که زمانی داشتم چشمپوشی کردم و میخوام همیشه همینطوری باشم
    44. کاراهای هنری گاه به گاهم رو دوس دارم
    45. هرازگاهی دعاخوندنم رو دوس دارم
    46. غذا دادن به حیوانات کوچه رو دوس دارم
    47. بلند طبعیم رو با وجود شرایطم دوس دارم
    48. اینکه هیچوقت امیدم رو به کل از دست نمیدم(علیرغم مقطعی از دست دادنش) رو دوس دارم
    49. دنبال چشم و همچشمی نیستم ومیخوام همینطوری بمونم
    50. دنیام کوچیک نیست و میخوام همینطور بمونه
    51. اینککه زندم و میتونم دنبال هدفام برم رو دوس دارم



    1. کسایی که میخوان با ضعفا م کوچیکم کنن کمترین تاثر ممکن رو روی من دارم.میخوام همینطوری بمونم



    1. تاحد قابل قبولی صبورم



    1. کسایی که من رو برای ضعف نمیخوان یا کم ارزش میدونن من رو کمترین تاثیر رو روی من دارن میخوام هوینطوری بمونم



    1. هیچ چیز توی دنیا برام مهم نیست مگه اینکه خلافش بهم ثابت بشه



    1. پسرا برام مهم نیستن میخوام همینطوری بمونم یا حتی بیشترش



    با سلام و تشکر از مشاور محترم سایت.
    من فعلا نمیتونم بیشتر از این پیدا کنم.میدونم خیلیشون هم موادر خیلی جالبی نبودن

    حقیتش وقتی 40 تای اول رو مینوشتم شاید خیلی خوشحال نشدم ولی چیزی رو متوجه شدم ک من همیشه گمان میکردم ادم دنیا دوستی نیستم،اما اینا رو که نوشتم فهمیدم کاملا هم دنیا دوستم! اگه ظاهرم بد بشه ناراحت میشم اگه اهنگام نباشه ناراحت میشم اگه کامپیوترم نباشه ناراحت میشم .همه اینها با بلند طبعی که فکر میکنم دارم باعث شده خیلی اندوه اشته باشم یا غصه نداشتنشون تو ی اینده یا غصه نرسیدن به هدفام توی اینده. همه اینها دلیل میشه به اظطراب و غم واندوه

    اقای باغبان من موارد شما رو که از بر نکردم منتها شاید ببینید که من حداقل پنجاه درصد از خوشی های شما رو ندارم او ان چیزایی که شما دارید و یا قدردانش هستید چیزهای بهتری هستن نسبت به چیزهایی که من دارم. مال من بیشتر یا مادین یا وابسته به حال و روحیات خودم
    دوست صمیمی و واقعی داشتن خیلی خوبه البته اگه دوست باشه .به نظرمن دوست یعنی فقط دوست کسی که باهاش لحظه های خوشی رو داشته باشی و بتونی بدون ترس باهاشون دردودل کنی. تو یدخترا همچین چیزی پیدا نمیشه. دخترا فقط برای منفعتشون تورو میخوانو امکان اینکه دشمنت بشن خیلی زیاده .فامیل خوب و کلا داشتن ادمهایی که لااقل ازار رسان نیستن هم خیلی خوبن من از این نعمت هم محرومم چون کل فامیل مادریم مثل مادرم هستن .فامیل پدری هم که تقریبا رفت و امد نداریم همسایه ها هم اونهایی که مادرم باهاشون رفت وامد میکه مثل خودشن

    حالا چیکار کنیم اقای مدیر؟

    با سلام
    بسیار بسیار سپاسگزارم از اینکه سعی بسیار خوبی در این زمینه انجام دادید.
    شما با مراجعه به تاپیک ذیل می توانید به خودتون تقلب برسونید:
    http://www.hamdardi.net/thread-11329.html


    ببینید این مسیر که من به شما نشان دادم. مسیری فقط برای این نیست که چند دقیقه در چند خط نعمتها و شادیها و داشته ها را بنویسی، بلکه به معنی این فرایند و روش جدیدی هست که شما باید در زندگی پیش بگیرید.

    باید ذهن کنجکاو، خلاق و دقیق و تحلیل گر شما از این پس کار قبلی خودش را رها کند (یعنی رها کند نقطه دیدن منفی های دیگران و خودت و نداشته ها و ضعفها و ناامیدی ها را)

    از این پس انرژی و کاوشگری و تحلیل های شما باید در همین زمینه یعنی ثبت وقایع مثبت، اتفاقات خوب، نعمت ها و داشته های هیجان انگیز باشد و روی آنها متمرکز شود.
    تا کجا باید ادامه داشته باشد؟!
    تا جایی که پس از چند نکته مثبت و داشته ها کم نیاوری و در ذهنت داشته ها و نکات دوست داشتنی میل به بی نهایت بکند.
    یعنی آنقدر این مسائل مثبت همه ذهن و دلت را اشغال کند، که اصلا فرصتی برای دیدن ضعف و منفی ها و ناامیدها برایت نگذارد.




    به دیگر سخن:

    سبک اندیشیدن شما تغییر می یابد.
    یعنی:
    اگر تاکنون دفتری داشتی که موقع فشار نکات منفی و احساسات منفی و دلخوریها و ناامیدی ها و دردسرها و تنهایی هایت را در آن می نوشتی
    از این پس
    آن دفتر را به زباله دانی می اندازی

    دفتری تهیه می کنی
    و در آن:
    باید هر وقت که نقطه مثبتی، امیدی، مسئله جالبی، هیجان خوبی، اتفاق قشنگی در زندگی ات افتاد در آن یادداشت می کنی.
    مثل همین موارد که برای ما نوشتی، هر روز ، یا هر هفته به این دفترت اضافه می کنی.

    اینگونه ذهنت متمرکز بر شادی ها می شود. ارتباطاتت با دیگران تسهیل می شود. مثبت بینی در خودت و دیگران به شما نشاط می دهد.
    و کم کم چیزهای دیگری هم در زندگی می بینی که قبلا کمتر به آن توجه می کردی.

    و جالب هست وقتی شما تصمیم به ثبت این مسائل می کنید. کم کم از حالت گزارشگری و ثبت بیرون می آیید و در جهت خلق و ایجاد مسائل مثبت و امیدوار کننده اقدام می کنید.
    یعنی اگر برای یک روز نعمت یا داشته مثبت یا اقدام مثبتی نیافتید که یادداشت کنید، خودتون آنروز خلق می کنید و یادداشت می کنید. مثل زنگ زدن به مادر بزرگ برای شادی او، یا هدیه دادن به یک دوست خوب، یا انجام یک دعا، یا .....
    پس کم کم جهت دهی رفتار برانگیزاننده هم در شما شکل می گیرد.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  4. 5 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    هلیاجون (پنجشنبه 20 اسفند 94), zzzz (پنجشنبه 20 اسفند 94), باغبان (پنجشنبه 20 اسفند 94), خانم قاضیانی (پنجشنبه 20 اسفند 94), عشق آفرین (پنجشنبه 18 خرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 10:36
  2. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.