ممنون جناب مدیر
فکر نمیکردم که خودتون جوابم رو بدید
الان که با هم قهریم چکار کنم
غرورم اجازه جلو رفتن رو نمیده و اون هم برای بار اوله که انقدر قهر رو طولانی کرده به نظر شما علت قهرش چیه؟
بهش بخورده یا چون مچش رو گرفتم و واقعیت رو گفتم اینطوری رفلکس نشون داده
به نظرتون خودم پیشقدم بشم برای آشتی؟
دیگه خسته شدم از این وضعیت
همسرم آدم مغروریه اصلا مشاوره رفتن رو قبول نداره چون خودش به همه شاوره ازدواج میده
خیلیهم ناراحت میشه این قضیه رو با کسی مطرح کنم
گفتم که از نظر موقعیت اجتماعی بالاست و همه قبولش دارند
حتی اون شب تو همون مراسم دختراییی که پشتمون بودند به همسرم گفتند ما اولش شمارو دیدیم ترسیدیم ولی بعدش شمارو دیدیم خیالمون راحت شد منظورش جلف بازیای شوهرم بود....








علاقه مندی ها (Bookmarks)