طب سنتی خیلی الکی و پول هدر کردنه و هیچ پایه علمی نداره. به نظر من بهترین کار اینه که ورزش ملایم کنی. کسایی که مشکل کمر دارند معمولا می تونن شنا یا پیاده روی بکنن. ورزش حتی در همین حد هم باعث آزاد شدن مواد شیمیایی تو بدن می شه که به آدم نشاط و شادابی می ده. به علاوه این فعالیت ها تعاملات اجتماعی شما رو افزایش می ده و باعث می شه کلی دوست و رفیق جدید پیدا کنید. اگر باز هم نگرانی به دکترت مراجعه کن و ازش بخواه که ورزش های مناسب رو بهت پیشنهاد کنه.
موفق باشی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)