به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    سلام مهتاب جان بهتري خانم؟
    من وقتي پستتون رو خوندم دو تا برداشت از علت ناراحتي شما كردم اول اينكه همسرتون با جاريتون بگو بخند دارن و چون باهم راحتن شما اذيتي و پوشش جاريت هم مزيد بر علت شده
    دوم اينكه اونا اصلا باهم حرف روزمره نميزنن اما جاريت كلا جلب توجه ميكنه با حركات و حرفها و پوشش
    كه فكر ميكنم مورد دوم صحيح باشه درسته؟ من حرفام بر اساس مورد دومه

    ببين عزيزم من دقيقا مورد دوم شمارو جاريم داره با همه مردا ميگه ميخنده عشوه خيلي مياد همش تو جمعا داره خودشو نشون ميده خيلي ارايش ميكنه لاكاي خيلي جذاب ميزنه... اما برعكس من تو جمعي كه آقايون نامحرم هستن اصلا جلب توجه نميكنمو فقط با خانما صحبت ميكنم اما در كنارش شيك پوشم البته با رعايت حدود ، گرچه ميدونم همسرم كسي مثه جاريمو بيشتر ميپسنده

    اينجا من سعي ميكنم تو خونه شوخ باشم حرف زياد بزنم همون ستي كه مثلا جاريم رنگ لباس يا رژشو با لاكش ميكنه من تو خونه انجام ميدم، بخندم از شوهرم تعريف كنم تا همسرم احساس كمبود نكنه. جاري من توجمعها حتي جلو آقايون قربون صدقه شوهرش ميره حرفايي ميزنه كه واقعا به دور از حياست اما من فقط دلم براش ميسوزه كه كاش قرق بين محيط خصوصي با عمومي رو بيشتر درك ميكرد

    من راستش اصلا با رفتار جاريم مشكل ندارم چون من به اعتقاد خودم پايبندم و افتخار ميكنم كه رفتار و ظاهرم جوري نيست كه يه خانم متاهل نگران همسرش بشه و به من حساس بشه. پس شما چرا ناراحت باشي؟ از اينكه نكنه جاريت توجه شوهرتو جلب كنه؟
    تو جامعه ما كمن مگه از اين خانما؟جاريت اينطور نبود تو فاميل تو محيط كار اصن تو خيابون پرن ازين افراد حالا شما بايد چه كني؟

    من نظرم اينه هركسي وظيفه اي داره و بايد به خدا در كنارش توكل كنه وظيفه من اينه تو خلوت خودمو همسرم دلبر باشم و تلاشمو بكنم ، وقتي حونه مادرم و مادرشوهرم ميرم و از قبل اطلاع دازم كه مردي اونجا نيست لباس متفاوت ميپوشم لاك ميرنم ارايش بيشتري ميكنم و الان خداروشكر همسرم كاملا متوجه اين تفاوت ها هست و حتي خودش از مامانش ميپرسه كي اونجاس تا من بيشتر تيپ بزنم. اما بقيشو توكل ميكنم و اعتماد دارم همسرم شريفتر از اينه كه دلش با اين حركات بلرزه وهميشه هم تو نمازام براي بيشتر شدن علاقه خودمو همسرم دعا ميكنم و دلم گرمه كه خدا بهترين پشتيبانه...

    اگر من اشتباه متوجه دغدغه شما شدم بيشتر توضيح بدين

  2. 5 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 12 اسفند 94), sara 65 (چهارشنبه 12 اسفند 94), مدیرهمدردی (چهارشنبه 12 اسفند 94), بارن (پنجشنبه 13 اسفند 94), ستاره زیبا (شنبه 15 اسفند 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.