شرمنه که متنم جابجا شد آخه من زیاد پست نذاشتم به همین خاطر زیاد وارد نیستم.
فکر نکنم.چیزی که باعث حساسیت شما میشه نه طرز پوشش و خنده های جاریتون،بلکه رفتار همسرتون با اون هستش.اگر همسر شما تو برخوردهاشون با ایشون یکم سرد برخورد بکنه اونوقت میفهمه که رفتارش مورد تأیید نیست و تا حدی خودش رو جمع و جور میکنه اگر هم نکرد لاأاقل دیگه شما اعصابت خورد نمیشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)