درود بانو
واقعا این خبر خوب بود یعنی عالی بود کلی خوشحال شدم
ولی یه مشکلی هست این وسط خوب الان ما به کی باید بگیم فوق تخصص در زمینه خواستگاری
استاد نداشتیما زیرآبی
ایشالله خوشبخت بشید بقیه دخترهای خوب تالار همدردی هم ازدواج کنن و اونایی هم که مشکل دارن ایشالله هرچی خیره همون بشه
دیرو یکی از بهترین روزهای زندگیم بود سپاس از هموطنان عزیز و دوست داشتنیانصافا گل کاشتید دست تک تکتون رو میبوسم عاشقتوووووووووووووووووووو وووووووووونم شدددددددددددددددددددددددد دددددید
پ.ن:بیشتر نمینویسم پستم حذف نشه ولی واقعا عالی بود این روزها خیلی خوشحالم خیلی.
پ.ن 2:یک تجربه ای بدست آوردم اینه که بهتره سعی کنید هیچوقت واسطه نشید حتی اگه به سود دوطرف باشه چون این وسط شمائید که چوب دوسر نجس میشید و هرکی میرسه یکی میزنه پس کله شما
اصلاح مدیر همدردی:
بهتره وقتی واسطه یک کار خیری می شوید، اصلا انتظار بازخورد مثبت از یکی یا طرفین نداشته باشید. بلکه با نیت خیر انجام دهید تا اجر معنوی شما محفوظ باشد و تحت بازخورد منفی احتمالی هر کدام پشیمان نشوید و پشت دستتون را داغ نکنید














پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)