سلام دختر بدشانس عزیز
اسمت رو عوض کن لطفا!
من تازه از نامزدم جدا شدم و هیچوقت دلیلشو واسه جدایی نفهمیدم. اما خیلی ناگهانی بدون هیچ دعوایی ازم خواست جدا بشیم. البته یه بار گفت مشکل من اینه به تو حس جنسی ندارم که صد البته دروغ بود.
خدا میدونه که چی شد فقط
اما یه سری کوارد هست که انجامش کمکت میکنه
تو باید سرگرمی ها و دوستای خودتو داشته باشی. باید بدونه حتی وقتی اونم نیست تو داری خوش میگذرونی. یه سری تغییرات تو خودت بده. هروقت که تو رو دید یه لباس جدید پوشیده باشی.
رنگ موهاتو عوض کن. آرایشتو عوض کن. برو دکتر تغذیه واسه چاقی. که البته اگر استرس ونگرانی داشته باشی جواب نمیده و باید بری متخصص غدد. خیلی زود چاق میشی.
موهات اگر فر دار هست میتونی بری صاف کنی و اگر صاف هست و دوس داشتی فر کن خلاصه باید تغییر کنی.
لباساتو از رو و زیر همه رو برو جدید بخر. هر ماه هم برو اپیلاسیون.
همه ی مردا زنایی که به خودشون میرسن رو دوس دارن.
حتی رنگ ابروهاتو عوض کن. اگر پوستت خوبه که هیچ اما اگر جوش داری حتما دکتر پوست هم برو.






علاقه مندی ها (Bookmarks)