سلا به همه دوستان. خیلی ممنون از شما.
چیکار کنم یاد دعواهای گذشته نیفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یاد حرفایی شوهرم به من و پشت خانوادم زده نیفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟البته منم کم نیوردم و جوابشو حتی بدتر تز خودش گفتم.ول اون به خودش نمیگیره.به نظرم همه مشکلات من از اینه که باعث دعواهای بعدی میشه.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)