به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 47

Threaded View

  1. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 02 بهمن 95 [ 21:03]
    تاریخ عضویت
    1393-6-23
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    2,733
    سطح
    31
    Points: 2,733, Level: 31
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    47

    تشکرشده 104 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام. اول اینکه مگه شما ظاهر خانمتون رو قبل از عقد ندیدید؟؟!

    وای برما. چرا اوضاع اینطوری شده؟ ببینید من نه حامی مثلا خوشگلام نه حامیه مثلا زشتها

    ولی باورکنید خیلی از چیزایی که میبینید اونی نیست که نشون میده

    اول از همه ازتون بپرسم خانمتون ارایش میکنن؟ با ارایش زیبا هستن؟
    ببینید من خودم هم دخترم و خودم هم ارایش دارم اما خیلی از این خانمهایی که میبینید نه ابروشون مال خودشونه نه لب هاشون طبیعیه خیلی شون مژه هاشون هم طبیعی نیست و ففقط و فقط برای معذرت میخوام خرکردن یک سری مرد نادان خودشون رو به این شکل درمیارن. ابرو رو به طور موقت به اصطلاح هاشور میزنن ،لب هاشون رو ژل میزنن مژه مصنوعی میچسبونن ،دیگه در مرحله بعدی لنز میزارن یا به گونه هاشون دست کاری میکنن. بعضی از قیافه ها هم فقط با ارایش و به صورت موقت اونطورین

    میدونید چرا زن مطلقه به دلتون میشینه؟ اون با پول مهریه اش هرکاری میتونسته با صورتش کرده و مثل یک دختر بیست و چندساله طبیهی و ساده نیست. مدتی هم با مردی زندگی کرده و چم و خم مردهارو خوب بلده

    این عکسایی که توی اینترنت از هیکل خانمها هست تماما جراحی و پروتز هست چند میلیونی هزینه میکنن و اندامشون رو باپرو.تز درست میکنن .البته توی اینترنتی های خارجی اکثرا مدل هستند و شغلشون همنیه. خیلی هیکل هام مثل مژه مصنوعی و ابرو موقتی که یا کاره مداد هست یا کار دستگاهی به اسم میکرو ،تقلبی هستن مثلا لباسی میپوشن که هیکل رو درشت تر نشون بده. اصلا هم براشون مهم نیست که تقلبین

    اینا با حیله و ترفند و ظاهر ساختگی مرد رو رام میکنن و بعد هم که دیگه قلب مرد رو دزدیدن و ظاهر اونقدر مهم نیست تازه ارایش و جراحی ها هم هستن

    نکنید با خودتون.ادم دلش میسوزه برای مردای جامعه . جالبه چند شب پیش یکی از ثروتمندترین مردای یکی از کشورای ثروتمند رو دیدم به خدااز خودم خجالت کشیدم وقتی خانمش رو دیدم که چقدر ساده و متین بود ظاهرش.

  2. 6 کاربر از پست مفید omidvaar تشکرکرده اند .

    esm (شنبه 08 اسفند 94), hamdardiuser (شنبه 08 اسفند 94), نیکیا (شنبه 08 اسفند 94), بارن (شنبه 08 اسفند 94), دل آرا (سه شنبه 11 اسفند 94), ستاره زیبا (شنبه 25 اردیبهشت 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اختاپوس وسواس فکری- عملی (اختلال وسواس اجباری)
    توسط مدیرهمدردی در انجمن وسواس
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 فروردین 95, 08:31
  2. وسواس من به قد و ظاهر همسرم (2)
    توسط جوادیان در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 64
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 آذر 94, 02:31
  3. وسواس ظاهری دارم ، زندگیم داره تباه میشه
    توسط omidsss در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 دی 93, 21:36
  4. وسواس فکری دارم
    توسط Milad1 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 مرداد 92, 11:08
  5. وسواس روانیم کرده
    توسط اسناء در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 خرداد 92, 17:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.