سلام. اول اینکه مگه شما ظاهر خانمتون رو قبل از عقد ندیدید؟؟!
وای برما. چرا اوضاع اینطوری شده؟ ببینید من نه حامی مثلا خوشگلام نه حامیه مثلا زشتها
ولی باورکنید خیلی از چیزایی که میبینید اونی نیست که نشون میده
اول از همه ازتون بپرسم خانمتون ارایش میکنن؟ با ارایش زیبا هستن؟
ببینید من خودم هم دخترم و خودم هم ارایش دارم اما خیلی از این خانمهایی که میبینید نه ابروشون مال خودشونه نه لب هاشون طبیعیه خیلی شون مژه هاشون هم طبیعی نیست و ففقط و فقط برای معذرت میخوام خرکردن یک سری مرد نادان خودشون رو به این شکل درمیارن. ابرو رو به طور موقت به اصطلاح هاشور میزنن ،لب هاشون رو ژل میزنن مژه مصنوعی میچسبونن ،دیگه در مرحله بعدی لنز میزارن یا به گونه هاشون دست کاری میکنن. بعضی از قیافه ها هم فقط با ارایش و به صورت موقت اونطورین
میدونید چرا زن مطلقه به دلتون میشینه؟ اون با پول مهریه اش هرکاری میتونسته با صورتش کرده و مثل یک دختر بیست و چندساله طبیهی و ساده نیست. مدتی هم با مردی زندگی کرده و چم و خم مردهارو خوب بلده
این عکسایی که توی اینترنت از هیکل خانمها هست تماما جراحی و پروتز هست چند میلیونی هزینه میکنن و اندامشون رو باپرو.تز درست میکنن .البته توی اینترنتی های خارجی اکثرا مدل هستند و شغلشون همنیه. خیلی هیکل هام مثل مژه مصنوعی و ابرو موقتی که یا کاره مداد هست یا کار دستگاهی به اسم میکرو ،تقلبی هستن مثلا لباسی میپوشن که هیکل رو درشت تر نشون بده. اصلا هم براشون مهم نیست که تقلبین
اینا با حیله و ترفند و ظاهر ساختگی مرد رو رام میکنن و بعد هم که دیگه قلب مرد رو دزدیدن و ظاهر اونقدر مهم نیست تازه ارایش و جراحی ها هم هستن
نکنید با خودتون.ادم دلش میسوزه برای مردای جامعه . جالبه چند شب پیش یکی از ثروتمندترین مردای یکی از کشورای ثروتمند رو دیدم به خدااز خودم خجالت کشیدم وقتی خانمش رو دیدم که چقدر ساده و متین بود ظاهرش.








علاقه مندی ها (Bookmarks)