من گفتنی ها رو گفتم. به نظرم آرامش خودتون رو حفظ کنید.
بعدها بدون تعصب جملاتم رو بخونید:
شما خانمی هستید در آستانه سی سالگی، ان شاالله که این آقا شرایط کاریشون سرو سامان بگیره. ولی شما زمان اینو ندارید که برای یک دو سال به پای ایشان باشید. (به امید اینکه قولهایشان عملی شود.)
ازدواج مثل یک حجم چندوجهی است که فقط دو وجه اون در اختیار شما و اون آقاست و سایر وجوه در اختیار متغیرهایی خارج از اراده شما دو نفر است.
دو پست قبلی که من گذاشتم نیاز به جواب دادن شما نداشت و صرفا جنبه تلنگر زدن به شما را داشت.








علاقه مندی ها (Bookmarks)