
نوشته اصلی توسط
shadman
ممنون از دوستان. انتخاب یه حق هستنش. و من به نظرشون احترام میگدارم. ولی مشکل اینجاست ایشون بنابر واقعیت ها تصمیم نگرفتند و رابطه ما را خراب کردند با کارهایی که انجام دادند. من حرف این هستش. قبل از این اتفاقات جدایی از هر جوابی که دادند به هم خیلی احترام میگداشتیم
هر کسی یه معیارها واصول وشرایطی داره که همه اونا توی تصمیمش دخالت داره...اگر باز شک داری مشخصا به خودش بگو احساس میکنم جدی به پیشنهاد خواستگاری من فکر نکردید...اگر هم مطمئنی دیگه جوابش منفیه شما هم فراموش کن.
خودت رو به دست خودت توی آب نمک نخوابون.
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)