به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 83

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 19 خرداد 97 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1393-4-20
    نوشته ها
    110
    امتیاز
    4,509
    سطح
    42
    Points: 4,509, Level: 42
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    7

    تشکرشده 84 در 50 پست

    Rep Power
    27
    Array
    سلام
    این کارهایی که شما اشاره کردید را گاهی به صلاح دید خودم انجام می دادم ، اما پس از اشاره شما و گوش دادن به حرف های خانمم متوجه شدم که باید مستمرا انجام بگیره ، شما که نوشتی ، میخواستم خونه برم فکر کردم چی برای خانمم بگیرم که براش خوشحال کننده باشه و مدتی هم ازش لذت ببره و کمتر چیزی باهاش قابل مقایسه باشه از طرفی بتونه به خواهرهاشم بده ، خلاصه رفتم یه لواشک بلند و پهن به اندازه قدش که حدود دوکیلو وزن داشت خریدم و خوشگل دادم کادوش کردن و بردم خونه ، دیدم خانوادشم اونجا هستن ، با اینکه ازشون ناراحت بودم به خاطر ارامش خونه و طبق راهنمایی شما کلی تحویلشون گرفتم و مراسم خوب برگزار شد و با تعارف زیاد برای شام هم نگهشون داشتم ، خلاصه خانمم از تعجب شوکه شده بود ، شب که مهمونا رفتن ، ازم تشکر کرد و گفت من دوس دارم همینجوری باشی و خیلی خوشحالم
    دو روز بعدش با مامانم صحبت کرد و وقتی داشتم صحبت می کردم میگفت سلام برسون
    هر وقتم در این چند روز میخواست خونه مادرش بره ازم اجازه میگرفت ، دیروزه بهش گفتم نرو و خونه باش تا با هم بریم ، اونم نرفت و شب که اومدم بعد از شام باهم رفتیم
    برای مسائل پولی هم ماهانه بهش میدادم تا اینکه خودش گفت من پول لازم ندارم که ماهانه بهم بدی ، فقط هر چند وقت یبار بهم پول بده و مرتب بده
    جریان بوس و بغل کردن ها را انجام دادم و نتیجه کگرفتم ، البته همه اینکار ها را قبلا هم انجام میدادم اما الان بیشتر جواب داد!!!!
    تلفن زدن را هم پیگیر شدم و باهاش تماس گرفتم و پیامک دادم ، بعدن توی صحبت ها دیدم میگه بیشتر تماس میگیره و من سرکار باهاش سرد صحبت میکنم ، متوجه شدم کوچولوی من همیشه منتظر تماسه ، حتی وقتی که دعوا داره یا ناراحته و پرخاش میکنه بازم منتظر توجه و میگه پیشم نیا یا تلفنا قطع میکنه داره ناز میکنه و ازین جور حرفا ، خدا شما خانم ها را بهتر میشناسه
    اوضاع بهتر شده ، لطفا بازهم راهنماییم کنید و مطمئن باشید راهنمای های شما مدنظر قرار میگیره

  2. 7 کاربر از پست مفید meghdad تشکرکرده اند .

    alireza198 (شنبه 08 اسفند 94), hamdardiuser (جمعه 07 اسفند 94), maryam240 (شنبه 21 فروردین 95), mohamad.reza164 (جمعه 07 اسفند 94), new life (شنبه 21 فروردین 95), کمال (شنبه 08 اسفند 94), هلیاجون (جمعه 07 اسفند 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 تیر 93, 10:16
  3. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 14:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.