سلام به همه دوستان خوب همدردی
وشما اقا محمد
امیدوارم بتونید اختلافتون رو حل کنید و به نتیجه خوبی برسید
خانومتون چه جور ادمیه؟منطقی؟ احساسی ؟عجول تو تصمیم گیری؟
قبلا اگر به اختلافی برمیخوردید چه طوری حلش میکردید؟
گاهی که از اخلاقاش عصبانی میشدید عدرخواهی میکردیدبعدش؟ یا ایشون برای اشتی پیش قدم میشدن؟
ببینید به نظر من الان ایشون خیلی ناراحتن و با این حرف ک "دیگه خوب هم بشی نمیخوام "داره شدت ناراحتیشو بهتون نشون میده
اول باید راهی پیدا کنید برای گفتگوی عاقلانه . خانوادش ک میدونن ؟میتونن کمک کنن؟
حضوری صحبت کنیدحتی وقتی میخواید قرار صحبت بدارید حضور ی برید گل یادتون نره
بگید هر وقت ک امادگیشو داری بیام تا از دلت در بیارم
یکم هم احساسات به خرج بدید و دلشونو بدست بیارید
از دعواهایی ک داشتید حرف بزنید اگر شروع کرد به گله گی و حتی داد زد خوب گوش کنید دستهاشو بگیرید تو دستتون تایید کنید بگید میدونم اشتباه کردم ناراحتت کردم نباید فلان و...
به قول روانشناسها اول باید خلع سلاحش کنید با گوش کردن وتایید حرفهاش واینکه بهشون بفهمونید احساساتتو درک میکنم این خیلی مهمه
همون موقع هم نه ولی حتما توی ی فرصتی از اخلاق هایی ک میگید عصبانیتون میکنه با هم حرف بزنید
باید گفتگو کنید به خواسته ها وعلایق هم احترام بدارید و توافق کنید
اینها به ذهن من میرسید حتما دوستان میان و کمکتون میکنن
موفق باشید![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)