سلام تنهایی جان
گفتم که زمان همه چیزو عوض میکنه رو لینک زیر کلیک کن
http://www.hamdardi.net/thread39787-5.html#post393311
برو پستای چندماه پیشو نگاه کن ببین چقد تفییر کردی و خوب شدی و بهتر میشی
خدا رو شکر کن
منم چند سال پیش یک شکست عاطفی رو تجربه کردم و بعد اون رابطمو با خدا قوی کردم و اونجا بود که فهمیدم که عشق به خدا چیه واقعا لذت بخشه
برای مثبت اندیشی و آرام شدن و از بین رفتن بدبینی فایل های صوتی تکنولوژی فکر رو بهت توصیه میکنم (لینک: https://www.google.com/url?sa=t&rct=...NQyUFHFitLpMKQ )
تو ازدواج مجدد بیشتر دقت کن البته اگه اماده نیستی بزار یک سال بگذره. به اخلاق بیشتر توجه کن چون قیافه بعد از چند ماه زندگی از توجه میفته و فقط اخلاقه که مد نظر میشه.
به زندگی لبخند بزن مطمینا روزای خیلی خوب میاد. هیچوقت خدا رو از یاد نبر. یادت نره این حس خوب امروزتو مدیون کمک های خدایی.
به امید روزهای بهتر، التماس دعا![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)