
نوشته اصلی توسط
مدیرهمدردی
با سلام
اگر همه زندگیتون تناقض هست، اجازه ندارید بر اساس این تناقضات در تاپیک دیگران راهنمایی ارسال کنید. بلکه فقط می توانید به عنوان مراجع، برای حل این تناقضات سئوال بفرمایید.
اما تناقضی که در اینجا هست اینه:
شما سئوالی به عنوان مراجع پرسیده ای که در 2 پست دیگر به عنوان مشاور به آنها دقیقا جواب داده ای!!!!!!! (نقل قولهای را مطالعه بفرمایید)
شما مشاور هستید یا مراجع؟؟؟!!!!
اگر مشاور هستید و این پاسخها را داده اید چرا خودتون سئوال در همین خصوص قرار داده اید؟!
اگر مراجع هستید، پس چرا نقش مشاور در سایر تاپیک گرفته و پاسخ می دهید؟!
علاقه مندی ها (Bookmarks)