من تا حالا تو هیچ رفرنس روانشناسی نخوندم که بگه از یک عده انسان نمای توهین کننده و ناسزا گوینده تشکر کنید!!! من نیازی به تشکر از کسانی که فقط خواستن توهین و ناسزا بگن نمیبینم که اگر این کار رو بکنم قطعا اختلال روانی دارم! اینا نظر نبودن از دید من فقط عقده بودن!!! جالبه همه ی اونایی که اینجا به من گفتن الان همه دکترا دارن کاش فقط یکیشون دکتری داشتن! کاش فقط یکیشون پاشون به دانشگاه شریف رسیده بود، کاش فقط یکیشون یه کنفرانس بین المللی تو ژاپن رفته بودن، کاش فقط یکیشون تو 26 سالگی مسئول ار اند دی یه کمپانی بزرگ بودن، کاش یکیشون بورس هیات علمی بودن . . . کجان این دکتراهای همه جا ریخته که ما نمیبینیم؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا نظراتتون رو برای خودتون نگه دارید و تو خیالاتتون خوش باشید. بحث تمامه








علاقه مندی ها (Bookmarks)