سلام. دوست عزیز اینجا هر کس نظری میذاره. خیلیها موافقن. خیلیها مخالف. پس شما نباید به خودتون بگیرید و ناراحت شید و کسایی که اینجا نظر میدن و رو سیاهی لشکر خطاب کنید!اصلا لحن صحبت خوبی ندارید! من هم یک پسر هستم و یک نظر مختصری از نوشتههای شما و دیگران بیان میکنم. شما هم مثل همه یک انسان هستید و. حق انتخاب برای زندگی خودتون دارید و این هیچ ایرادی نداره. چون همه معیار ها و ملاکهایی برای خودشون دارند و طبق اون میخان طرفشونو انتخاب کنند. تا اینجا مشکلی نیست. شما خیلی از منظر غرور صحبت میکنید!! اگر مدرک دکترا دارید و به قول خودتون رشته معتبر از دانشگاه معتبر و...خب آفرین به شما. اما توقع نداشته باشید مردم بابت این موضوع حلوا حلوا تون کنند. الان داشتن دکترا و فوق لیسانس.. دیگه چیز غیر قابل دسترسی نیست و خیلیها دارن. بله این مدرک جایگاه اجتماعی شما رو بالا دو خوب نشون میده اما اینکه فکر کنید و انتظار داشته باشید به چشم یک آدم خیلی خاص بهتون نگاه بشه باید بگم اینطور نیستش!! شما در بالا شخصیت خودتون رو منعطف بیان کردید اما ببخشید من انعطافی درش نمیبیینم. علتش هم اینه که هر کس مخالف شما نظر داده سریع مقابلش جبهه گرفتید! اون چیزی که شما رو خاص و جذاب میکنه اخلاق و ویژگی هایی از این قبیله نه مدرک و شغل و...ببخشید رک نظرم رو میگم بهتون. من به عنوان یک پسر سی ساله و مثل خودتون کارمند و از نظر تحصیلی یه رده پایینتر اگر خواستگاری دختری با این مشخصات برم و همچین برخوردی ازش ببینم آشناییم به جلسه دوم کشیده نمیشه و مدرک و شغل و...اون دختر برام محو میشه و نمیپذیرمش. البته از نظر من ناراحت نشید. ببینید گاهی اوقات ما تصور میکنیم فکری که داریم درسته و هر چی غیر اون باشه مبکوبیم در حالی که اینجور نیست. پس باید تا حد معقول بتوانیم خودمونمو اصلاح کنیم. موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)