سارا
باهوش کسی هست که بتونه همه جنبه های زندگیش را سر و سامون بده و هماهنگ و درست پیش بره
آدمی که غرق رویا و تخیل و شاید تفکره ... اما عملا هیچ کاری نمی کنه به درد زندگی نمی خوره، فقط برای بحث و هم صحبتی خوبه !
تصمیمت درسته.
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
سارا
باهوش کسی هست که بتونه همه جنبه های زندگیش را سر و سامون بده و هماهنگ و درست پیش بره
آدمی که غرق رویا و تخیل و شاید تفکره ... اما عملا هیچ کاری نمی کنه به درد زندگی نمی خوره، فقط برای بحث و هم صحبتی خوبه !
تصمیمت درسته.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
Ehsaan (پنجشنبه 06 اسفند 94), kamran2007 (سه شنبه 05 مرداد 95), khaleghezey (سه شنبه 04 اسفند 94), sara 65 (سه شنبه 04 اسفند 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)