به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

Threaded View

  1. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 08 اردیبهشت 96 [ 21:40]
    تاریخ عضویت
    1393-10-03
    نوشته ها
    345
    امتیاز
    7,833
    سطح
    59
    Points: 7,833, Level: 59
    Level completed: 42%, Points required for next Level: 117
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    299

    تشکرشده 738 در 270 پست

    Rep Power
    82
    Array
    خب دیدی که رفتار درست چقدر خوب جواب داده !!!!!!!!
    همسرتون میخوان از لحاظ روحی شمارو تحت فشار بذارن که مجبور بشید خواسته هاشونو بپذیرید و این یعنی باج گیری!!!که بسیاردر زندگی مشترک اسیب زاست این رفتار چه از طرف زن چه مرد به شدت مخرب هست و راه اینکه مانع همچین رفتارهایی شد اینه که بی توجهی نشون داد و طوری رفتار کرد که انگار نه انگار

    اما یه توصیه خواهرانه

    وارد جنگ و بحث با مادر شوهر و کلا بحث با خونواده ی شوهر نشید!!!!!
    ازشون هیچ توقعی نداشته باشید حتی فهیم بودن!!!!!!

    دلخوری هاتونو با روش هایی که در پست قبلیم براتون نوشتم به حداقل برسونید

    ودر نهایت اگر نمیتونید قلبا ببخشیدشون ظاهرا اینکارو بکنید

    یه چندروز دیگه میتونید وقتی که همسرتون خونه نیستن برید بالا و به ظاهر طوری رفتار کنید که انگار هیچی نشده و رفتید برا احوال پرسی حتی میتونید کیکی شیرینی چیزی درست کنیدو باخودتون ببرید وقتی هم که همسرتون اومدن بهشون نگید که رفتید بالا!!!! اجازه بدین خودش از خونوادش بشنوه

    شما با این رفتار دو چیزو به همسرتون نشون میدین

    یکی اینکه شما دنبال بحث و دعوا نیستید و هر زمان که خودتون بخواید دلخوری هارو میریزید دور نه با اجبار و تهدید و ادا در اوردن اون

    دوم اینکه دیگه خودشو قاطی بحث های زنونه نکنه و بفهمه چه زن فهیمی داره

    یه چیزی هم راجع به خودم بهت بگم من تا دلت بخواد از خونواده ی همسرم کشیدمو دیدم اما بازم انگار نه انگار که چقدر در حقم بد کردن میدونی چرا؟؟؟

    چون من هر کاری میکنم فقط و فقط بخاطر زندگی خودم و به خاطر همسرم انجام میدم نه اونا پس حتی اگه یه جاهایی کوتاه میام یه جاهایی غرورم پایمال میشه چون بخاطر خودم میکنم تحملش برام راحتتره

    یه چیزی یادت باشه هیچ چیزو هیچ کسی تو زندگی ارزش اینو نداره که ما بخاطرش یه لحظه رو به ناراحتی و غم بگذرونیم زندگی کوتاهتر از اونه که ما خودمونو درگیر ادمهای اطراف بکنیم

    وقتی بهتون گفتم سعی کنید قوی بشید و خودتونو دوس داشته باشید واسه این گفتم که اجازه ندین حرفای صد من یه غاز بقیه شما رو بهم بریزه و زندگی شیرینی که دارینو خراب کنه

    من خودم این راههارو رفتم البته هزاران راهو رفتم و در نهایت به اینجا رسیدم که من نمیتونم بقیه رو وادار کنم دوسم داشته باشن و ازارم ندن اما میتونم خودم خودمو دوس داشته باشم و خودمو ازار ندم از لحظه ای که تصمیم گرفتم عوض شدم

    و افرین به شما که اینقدر تیز هستی و خیلی سریع راه درستو پیدا کردی

    خوشبخت باشی و همیشه در اوج ارامش
    شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن
    زندگی شگفت انگیز است اگر بدانید که چطور زندگی کنید

  2. 4 کاربر از پست مفید sahar67 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 02 اسفند 94), نارجیس (دوشنبه 03 اسفند 94), بارن (یکشنبه 02 اسفند 94), دل آرا (دوشنبه 03 اسفند 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.