خب دیدی که رفتار درست چقدر خوب جواب داده !!!!!!!!
همسرتون میخوان از لحاظ روحی شمارو تحت فشار بذارن که مجبور بشید خواسته هاشونو بپذیرید و این یعنی باج گیری!!!که بسیاردر زندگی مشترک اسیب زاست این رفتار چه از طرف زن چه مرد به شدت مخرب هست و راه اینکه مانع همچین رفتارهایی شد اینه که بی توجهی نشون داد و طوری رفتار کرد که انگار نه انگار
اما یه توصیه خواهرانه
وارد جنگ و بحث با مادر شوهر و کلا بحث با خونواده ی شوهر نشید!!!!!
ازشون هیچ توقعی نداشته باشید حتی فهیم بودن!!!!!!
دلخوری هاتونو با روش هایی که در پست قبلیم براتون نوشتم به حداقل برسونید
ودر نهایت اگر نمیتونید قلبا ببخشیدشون ظاهرا اینکارو بکنید
یه چندروز دیگه میتونید وقتی که همسرتون خونه نیستن برید بالا و به ظاهر طوری رفتار کنید که انگار هیچی نشده و رفتید برا احوال پرسی حتی میتونید کیکی شیرینی چیزی درست کنیدو باخودتون ببرید وقتی هم که همسرتون اومدن بهشون نگید که رفتید بالا!!!! اجازه بدین خودش از خونوادش بشنوه
شما با این رفتار دو چیزو به همسرتون نشون میدین
یکی اینکه شما دنبال بحث و دعوا نیستید و هر زمان که خودتون بخواید دلخوری هارو میریزید دور نه با اجبار و تهدید و ادا در اوردن اون
دوم اینکه دیگه خودشو قاطی بحث های زنونه نکنه و بفهمه چه زن فهیمی داره
یه چیزی هم راجع به خودم بهت بگم من تا دلت بخواد از خونواده ی همسرم کشیدمو دیدم اما بازم انگار نه انگار که چقدر در حقم بد کردن میدونی چرا؟؟؟
چون من هر کاری میکنم فقط و فقط بخاطر زندگی خودم و به خاطر همسرم انجام میدم نه اونا پس حتی اگه یه جاهایی کوتاه میام یه جاهایی غرورم پایمال میشه چون بخاطر خودم میکنم تحملش برام راحتتره
یه چیزی یادت باشه هیچ چیزو هیچ کسی تو زندگی ارزش اینو نداره که ما بخاطرش یه لحظه رو به ناراحتی و غم بگذرونیم زندگی کوتاهتر از اونه که ما خودمونو درگیر ادمهای اطراف بکنیم
وقتی بهتون گفتم سعی کنید قوی بشید و خودتونو دوس داشته باشید واسه این گفتم که اجازه ندین حرفای صد من یه غاز بقیه شما رو بهم بریزه و زندگی شیرینی که دارینو خراب کنه
من خودم این راههارو رفتم البته هزاران راهو رفتم و در نهایت به اینجا رسیدم که من نمیتونم بقیه رو وادار کنم دوسم داشته باشن و ازارم ندن اما میتونم خودم خودمو دوس داشته باشم و خودمو ازار ندم از لحظه ای که تصمیم گرفتم عوض شدم
و افرین به شما که اینقدر تیز هستی و خیلی سریع راه درستو پیدا کردی
خوشبخت باشی و همیشه در اوج ارامش
شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن
زندگی شگفت انگیز است اگر بدانید که چطور زندگی کنید
علاقه مندی ها (Bookmarks)