خیل خب باشه باشه...همه حرفهات درسته
هیچ عدالتی نیست... بقیه اش رو نمیگم ک تا از تالار بیرونمون نکنن
ولی خب حالا چیکار کنیم؟؟؟میخوای من خودم برات بیشتر از این مدل حرفها بزنم؟
اون ک گفتی مجبوربودی درس بخونیو کار نکنیو عذاب وجدان...با تمام وجودم درک کردم
با اینکه دخترم ولی این حست و داشتم هم ناراحته اینکه چرا خرج دارم واسه خانواده بی پولم هم اینکه چرا در س خوندن نمیذاره اقلا تو کارهای خونه کمک کنم
ولی از همون زمون دانشجویی ک گاهی ی 1000تومنی هم نداشتم کار میکردم با همون در امدی ک بهش میگی توهین امیز شروع کردم
ولی اخر سر بعد چند سال در امدم بیشتر شد الانم بخشی از مخارج خونه با منه
فک میکنی اگه اون موقع مثل شما حرف میزدم الان میتونستم کمک خرج باشم؟؟ ؟؟
وقتی هم ک برادرم مونده بود بین دانشگاه ازادو روزانه... غصه اینکه یا عداب وجدان اینکه چرا درامد نداره و حالا هم خرج دانشگاه ازاد کی میخواد بده ؟....
من بودم ک تشویقش کردم بره ازاد....
بهش گفتم خدا یی ک منو تو رو خلق کرده روزیمونو میرسونه...اونم تو همون دانشگاه ازاد درس خوندو درسش خوب بود ک بچه پولدارا التماسش میکردن ک بهشون درس بده و پروژشونو
کمک کنه و...
الانم دانشگاهش تموم شده اون شهریه های به قول خودت بد مصب دیگه تموم شد ولی ما یاد گرفتیم ک از خدا بخواییم اون هم میرسونه
منت همون خدا رو هم میکشیم نه بنده های پولدارشو میفهمی چی میگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گوش میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا این دل پره غمت گوشهاتو بسته؟؟؟
هیچم غرورمون خورد نشد
این حرفهایی ک کفشو پولدارارو ... یا جارو کش و طی کششون باشی رو بریز دور اینها برات نون واب نمیشه
شروع کن از همون در امدهای کم
نشون بده ک مردی
دخترها ببینن ک پولت مال بابات نیست خودت جمع کردی تا خودشون بیان خواستگاریت








علاقه مندی ها (Bookmarks)