به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 15 تیر 98 [ 21:00]
    تاریخ عضویت
    1394-4-11
    نوشته ها
    156
    امتیاز
    7,418
    سطح
    57
    Points: 7,418, Level: 57
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 66.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    808

    تشکرشده 404 در 138 پست

    Rep Power
    46
    Array
    خیل خب باشه باشه...همه حرفهات درسته
    هیچ عدالتی نیست... بقیه اش رو نمیگم ک تا از تالار بیرونمون نکنن
    ولی خب حالا چیکار کنیم؟؟؟میخوای من خودم برات بیشتر از این مدل حرفها بزنم؟
    اون ک گفتی مجبوربودی درس بخونیو کار نکنیو عذاب وجدان...با تمام وجودم درک کردم

    با اینکه دخترم ولی این حست و داشتم هم ناراحته اینکه چرا خرج دارم واسه خانواده بی پولم هم اینکه چرا در س خوندن نمیذاره اقلا تو کارهای خونه کمک کنم

    ولی از همون زمون دانشجویی ک گاهی ی 1000تومنی هم نداشتم کار میکردم با همون در امدی ک بهش میگی توهین امیز شروع کردم

    ولی اخر سر بعد چند سال در امدم بیشتر شد الانم بخشی از مخارج خونه با منه
    فک میکنی اگه اون موقع مثل شما حرف میزدم الان میتونستم کمک خرج باشم؟؟ ؟؟

    وقتی هم ک برادرم مونده بود بین دانشگاه ازادو روزانه... غصه اینکه یا عداب وجدان اینکه چرا درامد نداره و حالا هم خرج دانشگاه ازاد کی میخواد بده ؟....
    من بودم ک تشویقش کردم بره ازاد....
    بهش گفتم خدا یی ک منو تو رو خلق کرده روزیمونو میرسونه...اونم تو همون دانشگاه ازاد درس خوندو درسش خوب بود ک بچه پولدارا التماسش میکردن ک بهشون درس بده و پروژشونو
    کمک کنه و...
    الانم دانشگاهش تموم شده اون شهریه های به قول خودت بد مصب دیگه تموم شد ولی ما یاد گرفتیم ک از خدا بخواییم اون هم میرسونه
    منت همون خدا رو هم میکشیم نه بنده های پولدارشو میفهمی چی میگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گوش میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    یا این دل پره غمت گوشهاتو بسته؟؟؟
    هیچم غرورمون خورد نشد
    این حرفهایی ک کفشو پولدارارو ... یا جارو کش و طی کششون باشی رو بریز دور اینها برات نون واب نمیشه
    شروع کن از همون در امدهای کم
    نشون بده ک مردی
    دخترها ببینن ک پولت مال بابات نیست خودت جمع کردی تا خودشون بیان خواستگاریت

  2. 3 کاربر از پست مفید هلیاجون تشکرکرده اند .

    hamdardiuser (چهارشنبه 28 بهمن 94), mohamad.reza164 (چهارشنبه 28 بهمن 94), sadlord (چهارشنبه 28 بهمن 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. وقتی ناراحتم به سختی می تونم حرف بزنم(دوستان قدیمی لطفا باهام صحبت کنید)
    توسط ستاره آشنا در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 مهر 97, 23:46
  2. یک زن از مردش چه توقعاتی داره. خواهشا کمک کنید. زندگیم داره از هم می پاشه.
    توسط majid_majid در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 67
    آخرين نوشته: جمعه 04 اردیبهشت 94, 04:22
  3. کی مشکلاتم با شوهرم تموم میشه و می تونم طعم خوشبختی رو حس کنم؟
    توسط LilaWithoutHope در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 اسفند 92, 20:17
  4. از وقتی ماشینم رو فروختم حالم بد شده....باید چی کار کنم به نظرتون؟
    توسط شوکا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 05 اسفند 90, 00:56

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.