به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

Threaded View

  1. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 08 اردیبهشت 96 [ 21:40]
    تاریخ عضویت
    1393-10-03
    نوشته ها
    345
    امتیاز
    7,833
    سطح
    59
    Points: 7,833, Level: 59
    Level completed: 42%, Points required for next Level: 117
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    299

    تشکرشده 738 در 270 پست

    Rep Power
    82
    Array
    وقتی متنتونو خوندم یه حسی نسبت به شما خیلی غالب تر در وجودم شکل گرفت و اونم این بود که شما مثل یه بچه دو ساله که مامانش تر و خشکش میکنه رفتار میکنی و به شدت با ضعف رفتار میکنی

    من یا هر زن دیگه ای هم بخوایم مثل شما رفتار کنیم قطعا شوهرامون و مادرشوهرامون همچین رفتارهایی خواهند داشت

    نمیدونم مشکل از ما زنهاست یا بعضی مردها قدرت حرکت رو از همسرشون میگیرن نمیدونم اما اینو راجع به شما حس کردم که مشکل از رفتار خودته و یه چیزی یادت باشه حق دادنی نیست گرفتنیه

    من همیشه یه چیزی از زن تو ذهنم هست و اونم اینه که در عین لطافت و مهربونی و عشق باید یه روی سخت و خشن هم داشته باشه باید برا خودت ارزش قایل باشی برا زندگیت برا استقلالت و مهمتر ازهمه برا وجود خودت

    همسر شما هرجور دلش میخواد با خونواده شما رفتار میکنه انواع و اقسام دخالتهارم خونوادش تو زندگیتون میکنن باهات سر سنگینم میشه وشما همه چیزو ول کردی ناراحت اینی که مثل مجسمه باهات رفتار میکنه و این بزرگترین نشانه ی ضعفه و راه رو برا ظلم های بیشتر باز میکنه

    فکر نکن اقتدار داشتن یعنی همسرتو بی محل کنی و بیست و چهار ساعت قهر باشی نه

    من الان چهار سالو خورده ایه که با همسرم زندگی میکنم خداشاهده یه شب نشده باهم قهر باشیم اصلا بزرگترین بحثم بکنیم نهایت سه چهار ساعت در سکوت میگذره بعد همه چیز از طرف هردومون فراموش میشه اینو که میگم منظورم این نیست رفتار همسرت مهم نباشه برات منظورم اینه وقتی میدونی ازچیزی اینقدر زجر میکشی و کاملا حق با توه پس خواهشا حداقل ضعف نشون نده و اینو به همسرتم نشون بده

    اینو فراموش نکن اقتدار خودتو حفظ کن همون طوری که برای خواسته ی همسرت احترام قایل میشی برا خودتم احترام قایل باش

    همون طوری که همسرت خودش و خونوادش براش مهمه شما هم خودتو خونوادت برات مهم باشه

    نشون بده که باید الویت اولش باشی متاسفانه مردها سالها طول میکشه تا اینو با تمام وجودشون درک کنن اما یه زن با رفتار شما این شانسو برای همیشه از خودش و حتی همسرش میگیره که یاد بگیرن درست زندگی کنن

    به نظرم شما مرحله اول باید رو خودت کار کنی و قوی باشی وابستگیتو کم کن کم کردن وابستگی به معنی این نیست که همسرتو دوس نداشته باشی بلکه مرحله ای از بزرگ شدن و بالغانه رفتار کردنه

    وقتی وابستگی کم شد تازه یاد میگیری خودتو دوس داشته باشی و کافیه یه ماه سعی کنی خودتو دوس داشته باشی دیگه چنان لذتی برات داره که دیگه نمیتونی دوباره همون ادم قبل بشی

    کسی که خودشو دوس داره حساسیت هاش کم میشه غصه خوردناش کم میشه برا خودش ارزش قایل میشه هرچیزی بهمش نمیریزه تمرکزش از ادمای اطراف میاد روی خودش و تمرکز روی خود یعنی قوی شدن یعنی تلاش برای بهتر شدن تلاش برای داشتن ارامش بیشتر و روز به روز بزرگتر شدن

    نه اینکه یه نگاه همسرش داغونش کنه و برای فرار ازین حس هرچیزی رو بپذیره!!!!!

    سعی کن بزرگ بشی بالغ بشی و مدیریت کنی زندگیتو

    عنان زندگیتو بگیر دستت خودت اینقدر با مهارت و با درایت رفتار کن که کسی نخواد برات ادای همراه و مراقب دربیاره
    شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن
    زندگی شگفت انگیز است اگر بدانید که چطور زندگی کنید

  2. 3 کاربر از پست مفید sahar67 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 28 بهمن 94), بارن (سه شنبه 27 بهمن 94), دل آرا (چهارشنبه 28 بهمن 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.