وقتی متنتونو خوندم یه حسی نسبت به شما خیلی غالب تر در وجودم شکل گرفت و اونم این بود که شما مثل یه بچه دو ساله که مامانش تر و خشکش میکنه رفتار میکنی و به شدت با ضعف رفتار میکنی
من یا هر زن دیگه ای هم بخوایم مثل شما رفتار کنیم قطعا شوهرامون و مادرشوهرامون همچین رفتارهایی خواهند داشت
نمیدونم مشکل از ما زنهاست یا بعضی مردها قدرت حرکت رو از همسرشون میگیرن نمیدونم اما اینو راجع به شما حس کردم که مشکل از رفتار خودته و یه چیزی یادت باشه حق دادنی نیست گرفتنیه
من همیشه یه چیزی از زن تو ذهنم هست و اونم اینه که در عین لطافت و مهربونی و عشق باید یه روی سخت و خشن هم داشته باشه باید برا خودت ارزش قایل باشی برا زندگیت برا استقلالت و مهمتر ازهمه برا وجود خودت
همسر شما هرجور دلش میخواد با خونواده شما رفتار میکنه انواع و اقسام دخالتهارم خونوادش تو زندگیتون میکنن باهات سر سنگینم میشه وشما همه چیزو ول کردی ناراحت اینی که مثل مجسمه باهات رفتار میکنه و این بزرگترین نشانه ی ضعفه و راه رو برا ظلم های بیشتر باز میکنه
فکر نکن اقتدار داشتن یعنی همسرتو بی محل کنی و بیست و چهار ساعت قهر باشی نه
من الان چهار سالو خورده ایه که با همسرم زندگی میکنم خداشاهده یه شب نشده باهم قهر باشیم اصلا بزرگترین بحثم بکنیم نهایت سه چهار ساعت در سکوت میگذره بعد همه چیز از طرف هردومون فراموش میشه اینو که میگم منظورم این نیست رفتار همسرت مهم نباشه برات منظورم اینه وقتی میدونی ازچیزی اینقدر زجر میکشی و کاملا حق با توه پس خواهشا حداقل ضعف نشون نده و اینو به همسرتم نشون بده
اینو فراموش نکن اقتدار خودتو حفظ کن همون طوری که برای خواسته ی همسرت احترام قایل میشی برا خودتم احترام قایل باش
همون طوری که همسرت خودش و خونوادش براش مهمه شما هم خودتو خونوادت برات مهم باشه
نشون بده که باید الویت اولش باشی متاسفانه مردها سالها طول میکشه تا اینو با تمام وجودشون درک کنن اما یه زن با رفتار شما این شانسو برای همیشه از خودش و حتی همسرش میگیره که یاد بگیرن درست زندگی کنن
به نظرم شما مرحله اول باید رو خودت کار کنی و قوی باشی وابستگیتو کم کن کم کردن وابستگی به معنی این نیست که همسرتو دوس نداشته باشی بلکه مرحله ای از بزرگ شدن و بالغانه رفتار کردنه
وقتی وابستگی کم شد تازه یاد میگیری خودتو دوس داشته باشی و کافیه یه ماه سعی کنی خودتو دوس داشته باشی دیگه چنان لذتی برات داره که دیگه نمیتونی دوباره همون ادم قبل بشی
کسی که خودشو دوس داره حساسیت هاش کم میشه غصه خوردناش کم میشه برا خودش ارزش قایل میشه هرچیزی بهمش نمیریزه تمرکزش از ادمای اطراف میاد روی خودش و تمرکز روی خود یعنی قوی شدن یعنی تلاش برای بهتر شدن تلاش برای داشتن ارامش بیشتر و روز به روز بزرگتر شدن
نه اینکه یه نگاه همسرش داغونش کنه و برای فرار ازین حس هرچیزی رو بپذیره!!!!!
سعی کن بزرگ بشی بالغ بشی و مدیریت کنی زندگیتو
عنان زندگیتو بگیر دستت خودت اینقدر با مهارت و با درایت رفتار کن که کسی نخواد برات ادای همراه و مراقب دربیاره
شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن
زندگی شگفت انگیز است اگر بدانید که چطور زندگی کنید
علاقه مندی ها (Bookmarks)