به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 42 از 50 نخستنخست ... 2122232333435363738394041424344454647484950 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 411 تا 420 , از مجموع 492
  1. #411
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 مرداد 04 [ 04:24]
    تاریخ عضویت
    1394-1-19
    نوشته ها
    235
    امتیاز
    16,214
    سطح
    81
    Points: 16,214, Level: 81
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,748

    تشکرشده 764 در 211 پست

    Rep Power
    73
    Array
    سلام خانم نارجیس ... حال شما خوبه ؟

    حقیقتا میخواستم از شما هم همون سوالای قبلی خودم رو بپرسم ، اما درست در لحظه آخر منصرف شدم . اجازه بدین چند تا سوال گلچین شده از سایت های دیگه رو که به نظرم جالب میان، از شما بپرسم.

    ۱ـ خوابهاتون چه رنگیند ؟ بهترین خوابی که دیدید؟ آخرین خوابی که دیدید؟

    ۲ـ اگه بخواهید یکی رو از زندگیتون delete کنید اون کیه؟

    ۳ـ چند بار تصادف کردین ؟ بدترینشو شرح بدید

    ۴ـ اگر بخواهید به هوش خودتون یه نمره بدید چند میدید؟

    ۵ـ اگه یه روز صبح بلند بشید و از تختتون بیایید پایین ،ولی ببینید جسمتون روی تخت مونده (یعنی زبونم لال مردید) چه کار میکنید؟

    ۶ـ یه بیت شعر که خیلی دوستش دارید؟

    ۷ـ اگه ازتون یه امتحان ریاضی بگیرند و اون امتحان فقط یه سوال داشته باشه و اون سوال بیست نمره داشته باشه و سوالش این باشه : خدا=؟...اون طرف معادله چی میذاشتید؟

    ۸ ـ تو زندگیتون چی کار کردید که بعدش احساس جرات و شجاعت کردید؟

    ۹ ـ خدا بهتون میگه امروز عزراییل رفته مرخصی و شما باید جاش وایستید و بهتون فرمان میده که باید جون عزیزترین کس زندگیتونو بگیرید.چه کار میکنید؟

    ۱۰ـ اگه مجبور باشید با کسی باشید و اون فرد خیلی رو مختون باشه چه کار میکنید؟

    ۱۱ ـ دوست داشتید چه کسی ازتون سوال بپرسه که نشده؟

    ۱۲ ـ اشتباهی که هرگز تکرار نمیکنید.

    دیگه بسه ، یه چند تا سوالم خودم ازتون بپرسم.

    ۱۳ـ یه هفت تیر دارید با ظرفیت شیش گلوله. باید یکی از دو راه زیر رو بی برو برگرد انتخاب کنید. راه سومی وجود ندارد
    الف ـ خودتون با دستای خودتون به زندگی شیش تا قاتل جانی پایان بدید
    ب ـ هفت تیر رو بدید به دست یک قاتل جانی ،که به زندگی شیش تا انسان مظلوم و بی گناه جلوی چشمای شما پایان بده

    ۱۴ ـ یک بیت شعر از خودتون در وکنید

    ۱۵ ـ نظرتان راجع به کاربران زیر:
    خانم شیدا
    خاله قزی
    باغبان
    فدایی یار
    محمد رضا164
    سرشار
    خانم گیسوکمند
    خانم عشق آفرین
    خانم اعجاز عشق
    خانم نارجیس

    ۱۶ ـ اگر در کمد شخصی همسرتان نیم کیلو ماده مخدر صنعتی( مثلا شیشه) پیدا کنید . چه عکس العملی از خودتان نشان میدهید.

    ۱۷ ـ یک یادگاری روی دیوار همدردی بنویسید

    ممنون از پاسخگوییتون.

  2. 6 کاربر از پست مفید سرشار تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 27 بهمن 94), miss seven (چهارشنبه 28 بهمن 94), یاس پاییزی (سه شنبه 27 بهمن 94), نارجیس (دوشنبه 26 بهمن 94), هلیاجون (دوشنبه 26 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 26 بهمن 94)

  3. #412
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام مجدد

    به شخصه استفاده کردم - از پاسخ هایتان
    ممنون


    در سئوالی که از شما پرسیدم ( قصه خواستگاری ) - واقعا امان از دست عمه ها و خاله هایی که نمیذارنند جوون ها به عشقشون برسنند .


    بیچاره کوکب و 93 .




    ممنون میشم این سئوال ها هم قبول زحمت بفرمایید :



    5 ) به نظر شما آقایان پیجده تر هستند یا خانم ها ؟ ( علت را بیان کنید - ممنون ) ؟


    6 ) اگر یه روزی یه پسری رفت خواستگاری یه دختری ، و اون پسر با خودش یه دفترچه پر از سئوال ببرد و از دختر خانم بپرسد ، به نظر شما ایراد داره ؟


    7 ) ویژگیهای یه مرد و یه زن واقعی از نظر شما ؟


    8 )
    چشماتونو ببندید ، حس کنید یه سوسک الان از رو صورتتون رد میشه...چه حسی دارید؟!!!

    ........................


    9 ) اگر یه روز در کابینت آشپرخونتون موش پیدا کنید ، چی کار میکنید ؟


    الف ) میان سایت همدردی و از خاله قزی و باغبان مشورت میگیرید

    ب ) به خودتون میگید : آخ جون موش

    ج ) فرار میکنید

    د ) به همسرتان خبر می دهید

    ه ) مانند یه شیر زن با موش مبارزه میکنید ( جدا از نتیجه که امکان داره در این راه .......)



    10 ) اولین اقدامی که یک خانوم راننده بعد از تصادف انجام می دهد چیست ؟

    الف ) بیهوش می شود

    ب) با شوهرش تماس می گیرد

    ج) می گوید : آخ ببخشید می خواستم ترمز بگیرم اشتباهی گاز دادم

    چ) اول به خاطر سالم ماندنش یک دیگ شله زرد نذر می کند بعد هم عهد می کند که دیگر بیشتر حواسش را جمع کند



    11 ) هنگامی که یک خانم راهنمای سمت چپ خودرواش را می زند ، این به چه معناست ؟

    الف ) یعنی می خواهد به سمت راست برود

    قاف ) یعنی می خواهد شیشه سمت چپ خودرواش را پایین بیاورد

    دال ) یعنی می خواهد پشت فرمان موبایلش را درآورد و با همسرش تماس بگیرد

    نون ) یعنی می خواسته بنده خدا سمت چپ یپیچه



    13 ) اگر یک خانوم در حین رانندگی بخواهد از بین دو خودروی در حال حرکت عبور کند چکار می کند ؟


    الف ) بعد از از بیخ کندن آینه بغل جفت خودرو ها از بینشان عبور می کند

    قاف ) اول به خودروی سمت راست می کوبد بعد به خودروی سمت چپ سپس با همسرش تماس می گیرد

    دال ) ابتدا جوری به خودروی سمت راست می زند که او منحرف شود و به خودروی سمت چپ برخورد کند سپس از روی دو خودرو عبور می کند

    نون ) یک بوق می زند و راننده دو خودرو تا متوجه می شوند او خانوم است سریعا به او راه می دهند که برود

    خ ) هیچکدام ( اگر این گزینه انتخاب کردید باید جواب مورد نظرتون را بگید )



    ..............................................



    14 ) تمرین نقاشی ( البته این سئوال اختیاری هست - میتونید پاسخ ندید )

    راستی خاله قزی من به مادر زن آینده ام ( فداش شم ) تمرین نقاشی میدم ( میزارمش سر کار ) - بعد میام همدردی ( ههههههه )


    بی زحمت وارد سایت زیر شوید - آموزش نقاشی را توضیح داده - انجام بدید - با موبایل عکس بگیرید و در صندلی داغ قرار دهید ( 5 دقیقه بیشتر کار نداره )


    How to Draw Tweety Bird


    با مداد بکشید !


    ممنون .


    ​​

  4. 5 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 27 بهمن 94), miss seven (چهارشنبه 28 بهمن 94), یاس پاییزی (سه شنبه 27 بهمن 94), نارجیس (سه شنبه 27 بهمن 94), سرشار (دوشنبه 26 بهمن 94)

  5. #413
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 09 مرداد 95 [ 14:09]
    تاریخ عضویت
    1394-3-31
    نوشته ها
    288
    امتیاز
    5,658
    سطح
    48
    Points: 5,658, Level: 48
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    502

    تشکرشده 446 در 203 پست

    Rep Power
    62
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سرشار نمایش پست ها
    سلام خانم نارجیس ... حال شما خوبه ؟
    سلاااام آقای سرشار ... ممنونم خدا رو شکر

    حقیقتا میخواستم از شما هم همون سوالای قبلی خودم رو بپرسم ، اما درست در لحظه آخر منصرف شدم . اجازه بدین چند تا سوال گلچین شده از سایت های دیگه رو که به نظرم جالب میان، از شما بپرسم.
    خواهش میکنم... بسم الله ..

    ۱ـ خوابهاتون چه رنگیند ؟ بهترین خوابی که دیدید؟ آخرین خوابی که دیدید؟

    خوابهام بیشتر رنگازنگند... عجیبند... خواب دیدم بچه به دنیا آورده بودم. البته جند وقتیه خواب بچه زیاد میبنم.. اخه اگه خدا بخواد میخوایم کم کم اقدام کنیم

    ۲ـ اگه بخواهید یکی رو از زندگیتون delete کنید اون کیه؟
    ...

    ۳ـ چند بار تصادف کردین ؟ بدترینشو شرح بدید
    دوبار... بدترینش وقتی بود که داشتم با خوشجالی تمام میرفتم استقبال شوهرم.. ولی متاسفانه زدم به یه موتوری... هرچند خیلی هول نشدم و میشه گفت خونسرد بودم چون اتفاق خاصی نیفتاد... ( فقط بنده خدا موتوری با موتورش هر کدوم جلوی ماشین من جند متری سر خوردند... بیشتر خنده دار بود تا اینکه بخوام بترسم.. ولی خوب خدا رو صدهزار مرتبه شکر که چیزی نشد)

    ۴ـ اگر بخواهید به هوش خودتون یه نمره بدید چند میدید؟
    16... ولی به هوش رفتاری خودم بیشتر نمره میدم6

    ۵ـ اگه یه روز صبح بلند بشید و از تختتون بیایید پایین ،ولی ببینید جسمتون روی تخت مونده (یعنی زبونم لال مردید) چه کار میکنید؟

    خوب هر لحظه ممکنه چنین چیزی پیش بیاد... خودمو هر لحظه برای چنین روزی اماده میکنم (اخه ببخشیدا بین خودمون باشه ..من حتی کفنم رو هم خریدم) خوب مگه اشکالی داره؟ خیلی هم خوبه .. هر موقع پیش اومد نگرانم از اینکه چرا بالاخره وصیت نامه ننوشتم.. به خاطر همین ناراحت میشم

    ۶ـ یه بیت شعر که خیلی دوستش دارید؟
    من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید..... قفسم برده به باغی و دلم شاد کنید (فی البداهه این اومد ذهنم)

    ۷ـ اگه ازتون یه امتحان ریاضی بگیرند و اون امتحان فقط یه سوال داشته باشه و اون سوال بیست نمره داشته باشه و سوالش این باشه : خدا=؟...اون طرف معادله چی میذاشتید؟
    خدا = ارام دل ها... من ذای الذی یشفع عنده الا بإذنه

    ۸ ـ تو زندگیتون چی کار کردید که بعدش احساس جرات و شجاعت کردید؟
    زمانی که جرفهامو همون موقع میزنم و از موضع انفعال بیرون میام

    ۹ ـ خدا بهتون میگه امروز عزراییل رفته مرخصی و شما باید جاش وایستید و بهتون فرمان میده که باید جون عزیزترین کس زندگیتونو بگیرید.چه کار میکنید؟ خیلی سوال سختیه خداییش... از فرمان خدا که نمیشه سرپیچی کرد

    ۱۰ـ اگه مجبور باشید با کسی باشید و اون فرد خیلی رو مختون باشه چه کار میکنید؟
    تحملش میکنم ولی بعد از اون دیکه سعی میکنم کم تر باهاش ازتباط داشته باشم

    ۱۱ ـ دوست داشتید چه کسی ازتون سوال بپرسه که نشده؟
    دوست داشتم خیلی بیشتر از اینا ازم سوال میپرسیدن ولی نمیدونم چرا نشد... سوالی که تو ذهنمه اینه که چرا محمد رضا از من سوال نپرسید؟؟؟ جرا فعالیتش تو صندلی داغ کم شده

    ۱۲ ـ اشتباهی که هرگز تکرار نمیکنید.
    این که زود به ادما اعتماد نکنم.

    دیگه بسه ، یه چند تا سوالم خودم ازتون بپرسم.
    وااای قسمت سختش تازه شروع شده ..

    ۱۳ـ یه هفت تیر دارید با ظرفیت شیش گلوله. باید یکی از دو راه زیر رو بی برو برگرد انتخاب کنید. راه سومی وجود ندارد
    الف ـ خودتون با دستای خودتون به زندگی شیش تا قاتل جانی پایان بدید
    ب ـ هفت تیر رو بدید به دست یک قاتل جانی ،که به زندگی شیش تا انسان مظلوم و بی گناه جلوی چشمای شما پایان بده

    صد در صد اولی رو انتخاب میکنم

    ۱۴ ـ یک بیت شعر از خودتون در وکنید
    من نه آنم که ز خلق دل بریدم..... سرنوشت است و لیکن مدد از غیر ندانم

    من نگویم که ز عشق دل بریدم.... دل ببردم به جهانی و همه عشق بدیدم

    (ببخشید اخه من تا حالا شعر نگفتم با وجودی که همیشه دوست داشتم شعر بگم)

    ۱۵ ـ نظرتان راجع به کاربران زیر:
    خانم شیدا...بااراده و قوی
    خاله قزی... دلسوز و شوخ
    باغبان ... نکته سنج و باهوش
    فدایی یار...نمی شناسم خیلی... فقط میدونم ایشون هم کم از بقیه نیست
    محمد رضا164.... انسان محتاط و دقیق.. ولی ازش دلگیرم چون اصلا صندلی داغ منو هدایت نکرد
    سرشار... با ایمان و مهربان
    خانم گیسوکمند.... منطقی و بادرایت
    خانم عشق آفرین.... خیلی نمیشناسم ببخشید
    خانم اعجاز عشق.....بخشید خیلی نمیشناسم
    خانم نارجیس....؟؟؟ اینو دیگه دلم میخواد دوستان بگن

    ۱۶ ـ اگر در کمد شخصی همسرتان نیم کیلو ماده مخدر صنعتی( مثلا شیشه) پیدا کنید . چه عکس العملی از خودتان نشان میدهید.
    خیلی خونسرد و ارام دنبال راه حلی برای نحوه مقابله باهاش تو این شرایط میگردم... سعی میکنم بهترین رفتار را داشته باشم که نتیجه خوبی بگیرم

    ۱۷ ـ یک یادگاری روی دیوار همدردی بنویسید

    از محبت خارها گل می شود

    ممنون از پاسخگوییتون.
    خواهش میکنم... راستی اقای سرشار بهتون بابت هدیه ویژه از مدیر همدری تبریک میگم ... من خودم که خیلی خوشحال شدم..

  6. 5 کاربر از پست مفید نارجیس تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 27 بهمن 94), miss seven (چهارشنبه 28 بهمن 94), یاس پاییزی (سه شنبه 27 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 26 بهمن 94), سرشار (دوشنبه 26 بهمن 94)

  7. #414
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 09 مرداد 95 [ 14:09]
    تاریخ عضویت
    1394-3-31
    نوشته ها
    288
    امتیاز
    5,658
    سطح
    48
    Points: 5,658, Level: 48
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    502

    تشکرشده 446 در 203 پست

    Rep Power
    62
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها
    سلام مجدد
    به به... علیک السلام باغبان دلسوز

    به شخصه استفاده کردم - از پاسخ هایتان
    ممنون

    خواهش میکنم... من هم از سوالاتتون لذت بردم

    در سئوالی که از شما پرسیدم ( قصه خواستگاری ) - واقعا امان از دست عمه ها و خاله هایی که نمیذارنند جوون ها به عشقشون برسنند .


    بیچاره کوکب و 93 .

    مادر عروس که حسابی شاکی بودن ولی خوب قصه است دیگه کاریش نمیشه کرد


    ممنون میشم این سئوال ها هم قبول زحمت بفرمایید :



    5 ) به نظر شما آقایان پیجده تر هستند یا خانم ها ؟ ( علت را بیان کنید - ممنون ) ؟
    من فکر میکنم اقایون پیجیده تر از خانم ها هستند.. چون خانم ها خیلی راحت تر از آقایون حرفها و احساساتشونو بیان میکنن... و این از پیچیدگیشون کم میکنه... ولی آقایون چون نمیتونن خوب احساسات و عواطفشونو بیان کنن باعث پیجیده ترشدنشون میشه.


    6 ) اگر یه روزی یه پسری رفت خواستگاری یه دختری ، و اون پسر با خودش یه دفترچه پر از سئوال ببرد و از دختر خانم بپرسد ، به نظر شما ایراد داره ؟

    اصلاااا ایرادی نداره.. .اتفاقا من این مدلی خیلی دوست دارم.. میتونه بعدا در مورد تک تک جوابهایی که از اون خانم گرفته خیلی دقیق فکر کنه و تحلیل بهتری در مورد شخصیت اون خانم داشته باشه..

    7 ) ویژگیهای یه مرد و یه زن واقعی از نظر شما ؟
    مرد و زن واقعی کسایی هستند که بتونن نسبت به احساسات همدیگه درک کاملی داشته باشن و به احساسات همدیگه ارزش و احترام قائل باشند.


    8 )
    چشماتونو ببندید ، حس کنید یه سوسک الان از رو صورتتون رد میشه...چه حسی دارید؟!!!

    نه... خواهش میکنم این کارو با من نکنید .......

    ........................


    9 ) اگر یه روز در کابینت آشپرخونتون موش پیدا کنید ، چی کار میکنید ؟

    الف ) میان سایت همدردی و از خاله قزی و باغبان مشورت میگیرید

    ب ) به خودتون میگید : آخ جون موش

    ج ) فرار میکنید

    د ) به همسرتان خبر می دهید

    ه ) مانند یه شیر زن با موش مبارزه میکنید ( جدا از نتیجه که امکان داره در این راه .......)

    البته یادمه قبلا تو دوران کارشناسی تو حیاط خوابگاه موش داشتیم .. چون مردی اونجا نبود.. من خیلی قهرمانانه موشها رو فراری دادم و با جارو بر سرشون کوبیدددددددددم... همه تشویقم کردند... البته شاید چون تو محیط باز بود ولی اگه تو آشپزخونه باشه میترسم چون هر لحطه ممکنه از کنار پام رد بشه

    10 ) اولین اقدامی که یک خانوم راننده بعد از تصادف انجام می دهد چیست ؟


    الف ) بیهوش می شود

    ب) با شوهرش تماس می گیرد

    ج) می گوید : آخ ببخشید می خواستم ترمز بگیرم اشتباهی گاز دادم

    چ) اول به خاطر سالم ماندنش یک دیگ شله زرد نذر می کند بعد هم عهد می کند که دیگر بیشتر حواسش را جمع کند



    11 ) هنگامی که یک خانم راهنمای سمت چپ خودرواش را می زند ، این به چه معناست ؟

    الف ) یعنی می خواهد به سمت راست برود

    قاف ) یعنی می خواهد شیشه سمت چپ خودرواش را پایین بیاورد

    دال ) یعنی می خواهد پشت فرمان موبایلش را درآورد و با همسرش تماس بگیرد

    نون ) یعنی می خواسته بنده خدا سمت چپ یپیچه ...

    مگه آقایون اصلا میدونن راهنما چیه؟




    13 ) اگر یک خانوم در حین رانندگی بخواهد از بین دو خودروی در حال حرکت عبور کند چکار می کند ؟


    الف ) بعد از از بیخ کندن آینه بغل جفت خودرو ها از بینشان عبور می کند

    قاف ) اول به خودروی سمت راست می کوبد بعد به خودروی سمت چپ سپس با همسرش تماس می گیرد

    دال ) ابتدا جوری به خودروی سمت راست می زند که او منحرف شود و به خودروی سمت چپ برخورد کند سپس از روی دو خودرو عبور می کند

    نون ) یک بوق می زند و راننده دو خودرو تا متوجه می شوند او خانوم است سریعا به او راه می دهند که برود

    خ ) هیچکدام ( اگر این گزینه انتخاب کردید باید جواب مورد نظرتون را بگید )

    واااای خدای من چقدر خندیدم.. خدا رو شکر کنید ما خانم ها هستیم که موجبات شادی شما رو فراهم میکنیم.. جواب من: هیچوقت چنین کاری نمیکنه.. هر کدوم از ماشین ها که تندتر حرکت میکنه پشت سرش حرکت میکنه... فقط به خاطر رعایت قوانین نه چیر دیگه

    ..............................................



    14 ) تمرین نقاشی ( البته این سئوال اختیاری هست - میتونید پاسخ ندید )

    راستی خاله قزی من به مادر زن آینده ام ( فداش شم ) تمرین نقاشی میدم ( میزارمش سر کار ) - بعد میام همدردی ( ههههههه )

    یعنی الان منو گذاشتید سر کار؟
    شوخی میکنم چشم سعی میکنم بکشم و بعدا بذارم


    بی زحمت وارد سایت زیر شوید - آموزش نقاشی را توضیح داده - انجام بدید - با موبایل عکس بگیرید و در صندلی داغ قرار دهید ( 5 دقیقه بیشتر کار نداره )


    How to Draw Tweety Bird


    با مداد بکشید !


    ممنون .
    خواهش میکنم.. ممنون بابت سوالهای خوبتون

  8. 5 کاربر از پست مفید نارجیس تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 27 بهمن 94), miss seven (چهارشنبه 28 بهمن 94), یاس پاییزی (سه شنبه 27 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 26 بهمن 94), سرشار (دوشنبه 26 بهمن 94)

  9. #415
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array




    سلام


    تشکر می کنیم از خانم نارجیس


    از صحبت ها و دل نوشته های شما ،بهره بردیم

    و با حضور گرمتان ، گرمای این هم نشینی را زیباتر کردید .

    متشکریم .


    موید باشید .

    .................................................



    نوبت صندلی داغ شیدا خانم هست :



    شیدا



    11/27....11/29


    ​​

  10. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 27 بهمن 94), miss seven (چهارشنبه 28 بهمن 94), یاس پاییزی (سه شنبه 27 بهمن 94), نارجیس (سه شنبه 27 بهمن 94)

  11. #416
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    سلام ‎از خواننده های خاموش صندلیها بوده‌ام اما متأسفانه به دلیل مشغله فرصت نشد تبدیل به خواننده روشن شوم

    آخر صف شده نمی دو نم امکان نشستن روی صندلی هست؟
    منظور خودمم

    البته قدیمی‌ها من رو بهتر می‌شنا سن ، شاید به خاطر همینه کسی به یاد من نبود.

  12. 5 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 27 بهمن 94), miss seven (چهارشنبه 28 بهمن 94), یاس پاییزی (سه شنبه 27 بهمن 94), نارجیس (سه شنبه 27 بهمن 94), باغبان (سه شنبه 27 بهمن 94)

  13. #417
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی نهایت نمایش پست ها
    سلام ‎از خواننده های خاموش صندلیها بوده‌ام اما متأسفانه به دلیل مشغله فرصت نشد تبدیل به خواننده روشن شوم

    آخر صف شده نمی دو نم امکان نشستن روی صندلی هست؟
    منظور خودمم

    البته قدیمی‌ها من رو بهتر می‌شنا سن ، شاید به خاطر همینه کسی به یاد من نبود.


    سلام خانم بی نهایت گرامی

    حضور شما چه به عنوان خوانده خاموش - چه به عنوان خوانده روش و چه به عنوان شرکت کننده و سئوال دهنده ، باعث افتخار ماس


    واقعیتش بنا بر طولانی شدن تاپیک ، دیگه نمی تونیم لیست را ادامه بدیم !

    بنابراین اگر مایل باشید ، شما همزمان با خانم پاس پاییزی در تاریخ 30 بهمن تا 2 اسفند در صندلی داغ حضور پیدا کنید . ( ببخشید )



    نظر شما ؟


    ​​

  14. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 27 بهمن 94), miss seven (چهارشنبه 28 بهمن 94), نارجیس (سه شنبه 27 بهمن 94)

  15. #418
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام شیدا خانم گرامی


    خوب هستید الحمد الله ؟


    به قول آقای ام رضا 91 ، سئوالای من ایناست : ( البته نه همش )



    1) یه بیوگرافی مختصر از خودتون بگید ؟

    2) شما خوشبخت هستید؟ چرا؟

    3) معنای عشق از زبان شما ؟

    4) وقتی دبستان بودم ، معلما می گفتند : زندگی سه بخشه » ز ِ ن + د ِ + گی - زندگی برای شما چند بخشه ؟ کدام بخشش برای شما مهم تره ؟

    5) بزرگترین هدف زندگی شما ؟

    6) دوست داری بری یه روستای سرسبز و زیبا زندگی کنی – و اونجا یه خانم معلم بشی ؟ چرا ؟

    7) یه تجربه با ارزش و خوب از زندگیتون بگید ؟

    8) شیدا خانم به نظرتون ما آدم ها هممون بازیگریم ؟ اگر بازیگریم ، نقش شما چیه در زندگیتون ؟

    9) یه شعر که خیلی دوست داری ؟

    10) اگر شما مدیر یه شرکت باشید ، دوست دارید به عنوان یه مدیر چه شعاری داشته باشید ( البته شما بهتون میخوره مدیر یا .... باشی )

    11) پیشنهاد شما در مورد یکی کردن عقل و احساس در تصمیم گیری ها :

    ...................................



    12) اولین چیزی که به ذهنتون میرسه :

    · خانم zzzz
    · استاد شجریان
    · تالار همدردی
    · کشاورزی
    · زلزله
    · برف
    · مادر و پدر
    · تنهایی
    · انتظار
    · یه مارمولک مهربون ، تو هدیه کادوی تولد شما ( عجب آدم هایی پیدا میشن )




    13 ) با این کلمات جمله بسازید :

    گاو - دمپایی - باغچه - آب


    ..........................



    14 )

    تصور کنید در بیابان خشک و بی پایانی در حال راه رفتن هستید خسته،گرسنه،تشنه،پس از 5 ساعت پیاده روی......ناگهان ساختمان مجلل و با شکوهی در جلوی شما ظاهر می‌شود.









    حالا به این سئوالات پاسخ دهید : ( ممنون )


    1.ساختمانی که جلوی شما ظاهر شده است چیست؟
    الف-یک قصر
    ب- یک موزه
    ج-یک هتل
    د-یک بنای مذهبی (مسجد-کلیسا-......)

    2.شما از چه طریقی وارد ساختمان می‌شوید؟
    الف-پنجره
    ب- درب
    ج- بالکن
    د- تونل زیر زمینی

    ..........

    ادامه داستان :
    وقتی وارد ساختمان شدید آن را بسیار مجلل و باشکوه می یابید......ناگهان صدای در زدن می‌شنوید...در را باز می‌کنید و فردی را می‌بینید !

    3. آن شخص کیست؟
    .............

    ادامه داستان :

    به گشتن ادامه می‌دهید...پلکانی را می‌بینید که به طبقه بالا می‌رود.
    4.مارپیچی است یا مستقیم؟..........

    ادامه :
    از پلکان بالا می‌رویم تعداد پله ها را می‌شمارید.

    5.چند پله بود؟(هر عددی از یک تا بی نهایت)

    .................

    ادامه :

    بعد وارد اتاقی می‌شوید..........

    6.دلتان می‌خواهد این اتاق چقدر بزرگ باشد؟
    الف-به اندازه یک آکواریوم
    ب-به اندازه یک اتاق معمولی
    ج-به اندازه یک جنگل
    د-به اندازه اقیانوس آرام

    7.دلتان می‌خواهد رنگ دیوار اتاق چه باشد؟
    الف-قرمز
    ب-سیاه و سفید
    ج- ارغوانی
    د-زرد یا پرتقالی و-رنگ های رنگین کمان

    ...............

    ادامه :

    یک میز جلوی شما ظاهر می‌شود...
    8.آیا گرد- مربع- مثلث یا بدون شکل خاصی است؟
    ....................


    و ظرفی با 5 میوه روی آن قرار دارد: گیلاس- سیب- کیوی- طالبی-هندوانه

    9.یک میوه را انتخاب کنید.......

    ....................

    10.شما میوه را برمی‌دارید و.........
    الف-بلافاصله آن را می‌خورید.
    ب- قسمت کرم خورده را می‌ برید و قسمت سالمش را می‌خورید.
    ج-آن را می‌برید و داخلش را می‌بینید که کرم خورده است و....بعد به خوردنش ادامه می‌دهید
    د-اگر کرم خورده باشد تمامش را دور می‌اندازید


    ......................

    از آن ساختمان خارج می‌شوید و 5 حیوان را می‌بینید.موش- آهو- اسب- دلفین- فیل

    12.این حیوانت را به ترتیب اولویت که برایتان دارند رده بندی کنید..
    *
    *
    *
    *
    *


    .............................................


    ممنون .


    ​​

  16. 5 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 27 بهمن 94), miss seven (چهارشنبه 28 بهمن 94), mohamad.reza164 (سه شنبه 27 بهمن 94), یاس پاییزی (سه شنبه 27 بهمن 94), شیدا. (سه شنبه 27 بهمن 94)

  17. #419
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    سلام
    خدا ببخشید.

    با اینکه دلیلتون قانع کننده نبود اما حاضر هم نیستم وقتی که مختص به دوست عزیزم خانم یاس پاییزی است رو تصاحب کنم و موجب بی نظمی بشم.

    با این حال از سخاوتتنون ممنون آقای باغبان.

  18. 3 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 28 بهمن 94), miss seven (چهارشنبه 28 بهمن 94), باغبان (چهارشنبه 28 بهمن 94)

  19. #420
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    سلام

    ممنون که من را به صندلی داغتون دعوت کردید
    خیلی در بیان کردن خودم مهارت ندارم
    لطفا سطح سوالها را ساده بگیرید من پاس شم


    1) یه بیوگرافی مختصر از خودتون بگید ؟
    شیدا. هستم.
    بیوگرافی من طولانیه.

    2) شما خوشبخت هستید؟ چرا؟
    نسبی هست. یه روزهایی خوشبختم
    یه روزهایی خیلی احساس خوشبختی نمی کنم.
    برآیندش مثبته.
    آرامش نسبی دارم.



    3) معنای عشق از زبان شما ؟
    نمی دونم.

    4) وقتی دبستان بودم ، معلما می گفتند : زندگی سه بخشه » ز ِ ن + د ِ + گی - زندگی برای شما چند بخشه ؟ کدام بخشش برای شما مهم تره ؟
    زندگی خانوادگی
    زندگی کاری
    زندگی شخصی / فردی

    زندگی خانوادگی



    5) بزرگترین هدف زندگی شما ؟
    آرامش و رضایت درونی



    6) دوست داری بری یه روستای سرسبز و زیبا زندگی کنی – و اونجا یه خانم معلم بشی ؟ چرا ؟
    رویای من را از کجا خوندید؟



    7) یه تجربه با ارزش و خوب از زندگیتون بگید ؟
    وقتی چیزی یا کاری را قراره پنهانی انجام بدی، یه تجدید نظر در تصمیمت بکن.
    کار پنهانی یه جاییش لنگه ... بهش می ارزه؟



    8) شیدا خانم به نظرتون ما آدم ها هممون بازیگریم ؟ اگر بازیگریم ، نقش شما چیه در زندگیتون ؟
    تام هنکس در cast away


    9) یه شعر که خیلی دوست داری ؟
    ای صفی معشوقت آخر دیدی اندر خانه بود
    در سراغش گرد عالم گشتنت افسانه بود


    برداشت من از این بیت اینه که همه ی اون چیزی که دنبالشیم در درون و وجود خود ماست


    10) اگر شما مدیر یه شرکت باشید ، دوست دارید به عنوان یه مدیر چه شعاری داشته باشید ( البته شما بهتون میخوره مدیر یا .... باشی )
    اگر غروب آخر هفته دلت برای محل کارت تنگ نشده، استعفا بده



    11) پیشنهاد شما در مورد یکی کردن عقل و احساس در
    تصمیم گیری
    ها :

    ...................................
    سوالتون را متوجه نشدم.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  20. 4 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 28 بهمن 94), miss seven (چهارشنبه 28 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 08 شهریور 96), باغبان (چهارشنبه 28 بهمن 94)


 
صفحه 42 از 50 نخستنخست ... 2122232333435363738394041424344454647484950 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.