دوست عزیز چیز مهمی نیست برای این موضوع خودتو ناراحت نکن به این فکرت پر و بال نده هر وقت هم همکارتو دیدیش خیلی عادی برخورد کن از این اتفاقات واسه ماهم افتاده و گذشته پس بیخیال
تشکرشده 25 در 12 پست
دوست عزیز چیز مهمی نیست برای این موضوع خودتو ناراحت نکن به این فکرت پر و بال نده هر وقت هم همکارتو دیدیش خیلی عادی برخورد کن از این اتفاقات واسه ماهم افتاده و گذشته پس بیخیال
frough (سه شنبه 27 بهمن 94), Hadi99g (سه شنبه 27 بهمن 94), khaleghezey (سه شنبه 27 بهمن 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)