نگران نباش مامان خانوم
دخترمن برعکس تا دو سالگی وابستگی زیادی بهم نداشت شایدم چون شیرخشک میخورد ولی الان که 4 سالشه وحشتناک بهم وابسته است شبا چند بار بیدار میشه چک میکنه که پیشش باشم صبحا که میرم اداره نمیدونم چطوری خبردار میشه و بیدار میشه گریه زاری راه میندازه شدید.
اقتضای سنشه عزیز. ضمنا خودتم حتما زیاد حساسی و مدام مراقبشی. دورادور مراقبش باش و نگو وای زمین نخوری و نیفتی و ...
هنوز تا شکل گیری شخصیت کودکتون راه درازی هست. بغلت احساس آرامش و امنیت داره طبیعتا. فکر می کنم این خصوصیتش هم به مرور که در محیط زندگی احساس امنیت کنه تغییر خواهد کرد.