سلام دوست عزیز . شما اگر شاهدی دارید که با شما به دادگستری بیان و شهادت بدن که لحظه ایی که برادرتان شما رو زدند، اونجا بودند و دیدند که او شما را زده ،دقت کنید باید شهادت بدن که دیدن شما رو زده و منجر به خونریزی سر و صو رت شما شده برید پزشکی قانونی و شکایت کنید . در غیر این صورت خودتون رو گرفتار نکنید دوست عزیز چون برادرتون بعدا از شما به اتهام افترا میتونه شکایت کنه .
به نظر منم هم سعی کنید خودتون رو از فضای خونه دور کنید . دنبال کار کردن یا کلاس و .... باشید .








علاقه مندی ها (Bookmarks)